Po tom, ako si chladničku za výhodnú cenu objednali a zaplatili viacerí ľudia, stiahol produkt z ponuky. Zákazníkom poslal e-mail s oznámením, že pre chybnú cenu výrobok stornuje. Jednou zo sklamaných zákazníkov je aj Michaela z Ružomberka, ktorej firma načisto znechutila predvianočné nákupy.
„Tovar som si riadne objednala, zaplatila zaň a čakala na jeho dodanie. Prišlo však zrušenie objednávky s tým, že uviedli chybnú cenu, a tak objednávka neplatí. Keďže firma si je vedomá toho, že nekoná v súlade so zákonom, skúšali na mňa rôzne argumenty pre zdôvodnenie svojho konania,“ tvrdí rozhorčená Michaela. Chladničku v e-shope ponúkal predajca v akciovej cene 25,70 €, čo je oproti pôvodnej cene 799 € obrovská zľava.
Nový Čas oslovil Datart s požiadavkou, aby situáciu vysvetlil a či riadne objednaný tovar spoločnosť zákazníkom pošle. „Potvrdzujeme prijatie vášho e-mailu, ktorý sme zaradili do spracovania a budeme sa mu venovať,“ informovala spoločnosť. Do uzávierky novín sa však k problému nestihli vyjadriť. Pracovníčka obchodu Novému Času prezradila, že všetky informácie poslali zákazníčke e-mailom.