Štvrtok 11. 8.
Zuzana
21.11.2018 14:45 | Prominenti | Domáci Prominenti

Koľko tá žena znesie? Vondráčková sa po rozchode a kritike filmu dočkala ďalšieho poníženia

Obdobie, na ktoré asi nebude dobre spomínať.

6

Českej speváčke a herečke skrachoval vzťah s Tomášom Plekancom a úspešný hokejista už novú partnerku, tenistku Lucii Šafářovú, nijak netají. Romantická komédia Perfect Kiss, ktorú nakrúcala v Kanade, si v Česku vyslúžila nelichotivé komentáre a prevalil sa aj podvod s hodnotením na stránke filmovej databázy.

Teraz prišla rana aj na ďalšom poli jej pôsobnosti. Vondráčková vydala nový album, nesie názov Růže a je na ňom až dvadsať piesní. Ako píše denník Blesk, Lucka spolupracovala s českými hviezdami, ale aj zahraničnými hudobníkmi. Na albume sa pracovalo v Los Angeles, New Yorku aj Montrele. Kritika na portáli iDnes.cz je však neúprosná. Zo 100% Růže dostali 40 s tým, že ledva polovica albumu je dobrá a zvyšok má byť ,vata´.

V recenzii sa tiež píše, že Vondráčkovej detsky znejúcemu hlasu svedčia viac pomalé a romantické piesne ako tanečné, ktorými je zaplnená polovica albumu. ,,Smutnou ukážkou nedotiahnutosti je titulná a úvodná pieseň Růže, kde Vondráčková slabikuje ,len tak zdobiť, len sa krášliť, to mi teda nestačí, nie, to pre mňa vôbec nie je´ a pôsobí ako tínedžerka, ktorá práve nachádza samu seba. Kým nastúpi preprodukovaný refrén a spev v ňom celkom zanikne. V tej chvíli sa chce povedať: Našťastie.“

Chybu našli kritici aj na Vondráčkovej piesni Zásah, coververzii hitu Hot Stuff od Donny Summer. Ten kedysi prespieval aj maestro Karel Gott. ,,Obaja svorne z výbornej skladby bohužiaľ odsali všetko kúzlo. Gottova verzia je bez energie, Vondráčková zase tú svoju postavila na tupom tanečnom rytme a a dosť umelej hudbe. Klip je dobré vidieť, pretože ukazuje, kedy sa k muzike radšej nevydávať. Ale aj vypočutie nahrávky s infantilným textom stačí.“ Ostáva dodať, že snáď sa Vondráčkovej album bude páčiť bežným ľuďom, keď už neulahodil náročným kritikom.