Tí po hlavnom meste rozmiestnili desiatky megaboardov, ktorými propagujú svoje kiná. Motivačný text doplnili obrázkom stopiek s dodatkom "10 min.", farebne je však zvýraznených o 5 minút viac. Alebo to ľudia iba nepochopili?!
"Asi by som na ich mieste prehodnotil spôsobilosť človeka, čo im robí marketing, lebo znázorniť na hodinkách 10 minút by malo zvládnuť snáď aj dieťa navštevujúce materskú školu," baví sa na účet nákupného centra autor fotografie Martin. Na zámer najnovšej reklamnej kampane Bory Mall sme sa pýtali aj samotného nákupného centra. A... všetko je úplne inak!
"Reklamné plochy komunikujú odkaz, že z každého miesta v Bratislave to nie je ďaleko do Bory Mall. Je jedno, či je to 10, 15 alebo 20 min., stále je to blízko," vysvetľuje Martin Hornyák, marketingový manažér Bory Mall. Najmladšie bratislavské nákupné centrum stojí v Lamači, čo je pre väčšinu potenciálnych zákazníkov poriadne odruky. Zmätočný grafický vizuál má ľudí presvedčiť o opaku.
"Predmetné stopky sú grafickým symbolom „blízkosti-rýchlosti“ a na všetkých vizuáloch sú rovnaké, bez ohľadu na presnú minutáž, ktorá sa líši v závislosti od umiestnenia plochy, v rámci Bratislavy. Bol to grafický zámer, nie chyba," trvá na svojom M. Hornyák. Hlas ľudu bol však natoľko silný, že autori bilbordov sa nakoniec rozhodli pre radikálny krok. "Berieme na vedomie spätnú väzbu verejnosti a vizuály upravíme do jednoznačnej podoby," potvrdil pre Váš.ČAS.sk M. Hornyák.