Závan absolútnej slobody
Séria Ľuby Lauffovej (1970)
Ľubka bola kamarátka. „Bol ochotný s ňou spolupracovať. Fotilo sa oproti YMCA, v uličke medzi tehlovými domami kolónie Zehnhaus, ktorá pripomína robotnícku štvrť na periférii Londýna. Ibaže toto bolo v socialistickom Československu počas normalizácie a Marián svojou bohémskosťou dáva tomu miestu iný rozmer. Závan absolútnej slobody, uvoľnenosti, to, čo vtedy prinášal aj svojou hudbou.“
Úsmev z posledných rokov
Séria Vladimíra Yurkovica (2011)
„Táto fotka patrí k mojim najobľúbenejším. Marián sa na nej krásne usmieva. Pri poslednej rozlúčke s ním to bola prvá voľba, pretože tu je v jeho tvári veľa dobra a nehy, ktorú som vnímala nielen ja. Ale aj veľa ľudskej pokory, s ktorou opúšťal tento svet. Takto som si ho chcela zapamätať,“ vysvetlila Jana.
Konvergencie
Séria Tibora Borského (1971)
Spolupráca s pánom Borským sa začala v roku 1971 dvojalbumom Konvergencie, ktorý bol prototitulom vznikajúceho vydavateľstva OPUS. Bez komerčného úspechu tohto dvojalbumu by vydavateľstvo asi nevzniklo. Prvý návrh pána Borského bola fotografia kapely v ruinách domu, čo neprešlo ideologickou cenzúrou. „Nepripomínalo to obrázok vzornej socialistickej mládeže. Náhradným riešením bola dnes už ikonická fotka Mariána s roztvorenou bundou, ale aj tá bola upravená - Mariánovi vymazali z úst cigaretu, veď čo, ak bola marihuanová... A keby vedeli, že inšpiráciou takto nafotiť Mariána bola pánovi Borskému drevená plastika hlavy anjela s krídlami, aké fotil v kostolíkoch na východnom Slovensku, asi by to tiež neprešlo,“ uzatvára Jana.