Skupina domácich turistov a Alžírčania sa totiž pustili do seba, výsledkom čoho mal byť odvoz malého dieťaťa záchrankou. Incident nebol len pri bazéne, skákali do seba pred reštauráciou, na schodisku aj na recepcii. Ako sme mali zavolať delegáta? Na recepciu sa nedalo dostať, 100 agresívnych chlapov sa tam hádalo, kričali aj na nás ´f*ck you tourist´ a ukazovali nám prostredníky,“ ozrejmuje Dominika s tým, že sa necítili bezpečne, nie to ešte oddýchnutí.
„To nebola dovolenka ale znechutenie, 12 dní rozčuľovania sa, konflikty, incidenty a strach o vlastnú bezpečnosť,“ dodáva. Po príchode napísali reklamáciu, cestovná kancelária im po mesiaci odpovedala a navrhla kompenzáciu v podobe 100-eurového voucheru. Musia si ho však uplatniť v ich cestovke, čo Solnokiovci odmietajú. Medzitým CK zájazdy do hotela stopla. „Reklamácia ešte nie je uzatvorená. Klientku sme kontaktovali, jej prípad znovu posúdime,“ uviedol hovorca CK Fischer Jan Bezděk s tým, že pokiaľ klient s kompenzáciou nesúhlasí, snažia sa nájsť iné riešenie.