Niektorí ľudia, ktorí pre vás pracovali na družstvách, tvrdili, že nedostávali načas výplaty.
Ľudia dostávali výplaty. Možno sa stane, keď sa jedna omešká. Viete, v každej firme môže byť chvíľa, keď nie sú financie. Nejde export, nejde to. Fungujem už 25 rokov a nič sa nemení.
Dávali to do súvisu s tým, že máte drahé auto zn. Ferrari.
Niekto dal asi 20 eur na pálenku. Určite to tak je.
Aby sme to zhrnuli, čo hovoríte na medializované informácie? Sú to veľmi vážne obvinenia.
Nemám šajnu. Všetko odmietam. Nie som so žiadnymi politikmi v kontakte. Minimálne 7-8 rokov nechodíme nikde po ministerstvách, nikde, nič.
S Kuciakom ste neboli v kontakte?
Čo?
To je ten zavraždený.
Ja som jeho meno počul v televízii pred dvoma, troma dňami, keď sa to stalo. Poznám novinárov v Humennom.
Budete sa nejako brániť?
Budem sa brániť, samozrejme, dám žalobu proti tomu.
Neuvažujete o odchode zo Slovenska?
Neviem, čo bude zajtra.
(Pozn. red.: S Vadalovcami vraj nie sú v kontakte už asi rok a pol)
(Odpovede neboli redakciou štylisticky upravované.)
Väzby na Taliansko?
Kuciak vo svojom poslednom texte píše, že brat Diega Rodu Pietro koná v Taliansku za firmu TRA.CE.R, ktorá má pobočku s rovnakým menom aj na Slovensku. Tu ju spravuje ďalší brat Antonio. Pietro pritom figuruje v kauze prania špinavých peňazí ´Ndranghety.
Vilu má postavenú pri rieke
Dom Diega Rodu stojí v najlepšej štvrti v Michalovciach neďaleko rieky. Evidentne si luxus užíva aj čo sa týka bývania.
V súčastnosti figuruje v 4 firmách
CO.BE.R., spol. s r. o.
Imphál, s. r. o.
MANGINI, s. r. o., v „reštrukturalizácii“
RACING CAR, s. r. o.
Záber podnikateľa Diega Rodu je naozaj veľmi široký. Kedysi pôsobil v 15 firmách, dnes už len štyroch. Podľa výpisu z obchodného registra sa zaoberá obchodom s mäsom, živočíšnou a rastlinnou výrobou. Prenájom poľnohospodárskej techniky, nehnuteľností a áut, služby v lesníctve a poľnohospodárstve. Zameral sa aj na oblasť energetiky, angažoval sa v dodávkach elektriny, výroby tepla či bioplynu.
V garáži má autá Ferrari za 4 milióny
Taliansky podnikateľ vlastní najdokonalejší model Ferrari súčasnosti, ktorý sa na svete vyrobil v limitovanej sérii 499 kusov. Automobilka ho prideľovala len vybraným klientom. Jeho cena bola závratných 1,3 milióna eur. Zákazníci si ich kupujú ako investíciu, ich cena totiž porastie. Okrem tohto modelu vlastní ešte ďalšie štyri tejto istej značky.