Reťazec podľa žaloby podvádzal hladných zákazníkov tým, že jeho Whopper vyzeral v upútavkách oveľa väčší, ako bol v skutočnosti.
Podľa sudcu Roya Altmana sa Burger King musí brániť obvineniu, že jeho zobrazenie sendvičov Whopper na tabuliach s jedálnym lístkom klame zákazníkov. Tí v žalobe tvrdia, že Burger King na snímkach ukazuje hamburgery, ktorých prísady "pretekajú cez žemľu", takže to vyzerá, že sú o 35 percent väčšie a obsahujú viac ako dvojnásobok mäsa ako v skutočnosti.
Spoločnosť Restaurant Brands International, ktorá je majiteľom reťazca Burger King, sa tomuto obvineniu bránila s tým, že od nej nebolo vyžadované, aby dodávala hamburgery, ktoré vyzerajú "presne ako na obrázku". Sudca však povedal, že je na porote, aby túto otázku rozhodla. Skoršie snahy o urovnanie sporu boli neúspešné.
Podobnej žalobe čelia na súde v Brooklyne aj reťazce McDonald's a Wendy's. Rovnako aj reťazec Taco Bell sa na americkom súde musí brániť proti obvineniam, že jeho mexické pizze a wrapy podľa všetkého obsahujú len polovicu náplne, ako je vidieť na upútavkách. V každej žalobe sa hovorí o odškodnom v minimálnej výške päť miliónov dolárov (4,6 milióna eur).