Cieľom bolo predovšetkým odmeniť zaočkovaných a motivovať ostatných k vakcinácii, no od začiatku ju sprevádzali škandály, nedorozumenia a najmä nedotiahnuté pravidlá hneď od prvého vysielania. Aký mala napokon vplyv na zaočkovanosť na Slovensku? Oplatilo sa nám do nej investovať?
Odmeňovanie zaočkovaných, ktoré malo motivovať aj ostatných k vakcinácii, sa skončilo. Máme za sebou 12 priamych prenosov a 11 týždňov s denným žrebovaním. „Na celom tomto projekte spolupracovalo viac ako 100 televíznych profesionálov v rôznych funkciách a zaradeniach a máme pocit, že sa to celkom vydarilo,“ uviedol v úvode relácie moderátor Marcel Forgáč.
Do štúdia prijalo pozvanie 48 hostí, diváci si mohli vypočuť 12 interpretov a až 65 umelcov. „Celkovo si nás zaplo 3 547 000 divákov! To predstavuje 77 % ľudí v populácii staršej ako 12 rokov,“ doplnila moderátorka Vera Wisterová.
Dokonca 5. septembra si reláciu pozrelo 809-tisíc divákov, pričom takúto sledovanosť mali iba športové prenosy a relácia sa tak stala najsledovanejšou v roku 2021. Otec myšlienky očkovacej lotérie Igor Matovič prišiel do štúdia vyžrebovať prvého výhercu. Heslom bolo slovo Ďakujeme, no vyžrebovaná Terézia z Novák v časovom limite telefón nezdvihla, a tak prišla o 200-tisíc eur.