„Prišla som s konceptom nákupu bežných každodenných kvetov, tých najlepších sezónnych kvetov, vytvorila som aranžmán, odfotila som to a nahral na sociálne siete a na svoju webovú stránku,“ prezradila a dodala, že veľmi rýchlo bola schopná takýmto spôsobom svoj biznis rozbehnúť. V podstate to bola služba elektronického obchodu s doručením kvetov v ten istý deň a nie skrz kamenný obchod, ktorý sa spoliehal na to, že chodia okoloidúci.
Prvých 500 dolárov použila na vybudovanie webovej stránky, na nákup kvetov a kvetinárskych nástrojov. Prvý týždeň si od nej kupovali kvety jej priatelia a rodina, pretože chceli byť milí. Neskôr nasledovali kamaráti jej priateľov. „Pravdepodobne to bolo okolo tretieho alebo štvrtého týždňa a začala som vidieť, ako zákazníci prichádzajú a nevedela som ich vystopovať späť k mojim známym,“ povedala ako prvý indikátor toho, že veci naberajú na obrátkach.
Prvý rok Daily Blooms zarobil 500-tisíc dolárov (325-tisíc eur). Jej obchod mal pred marcom minulého roka 120 objednávok denne, teraz je to viac ako tisíc za týždeň. Firma má 82 zamestnancov, ktorí sú zmesou kvetinárov, baličov, služieb zákazníkom alebo operačných dôstojníkov a vodičov. Na Instagrame má 53-tisíc lajkov.