Kampaň organizuje Sieť materských centier a Liga otvorených mužov. V materských centrách po celej republike sú pripravené zábavno-športové akcie vrátane prednášok, výstav a súťaží. "Otcovia boli dlho v ústraní, takže cieľom akcie je zviditeľniť a ukázať, že sú takisto dôležití pre deti, rodiny i komunity.
Kampaň je zameraná i na to, aby sa otcovia viac zapojili do komunitného života," uviedol v rozhovore pre Český rozhlas psychológ Martin Jára, spoluzakladateľ Ligy otvorených mužov.
Podľa zakladateľky materských centier Rút Kolínskej nemá byť pre muža potupa prísť do materského centra. V rámci kampane pripravujú materské centrá najrôznejšie programy zamerané práve na otcov.
Podľa Járu je dlhodobým cieľom Ligy otvorených mužov presadiť zavedenie sviatku dňa otcov, ktorý sa oslavuje vo viacerých krajinách.
Materské centrá v spolupráci s Ligou otvorených mužov usporiadajú kampaň už po štvrtý raz. Tento rok potrvá do 20. júna.