3. Pozor na smerovku
Nevypnutá smerovka na skútri môže znamenať veľký problém. Vodiči v autách nevedia, že blikajúci „blinker“ sa u väčšiny motocyklov automaticky po odbočení nevypína. Šoféri áut sa preto môžu mylne domnievať, že skútrista chce odbočiť, hoci tomu tak nie je. Vodiči by teda mali radšej počkať, kým motocyklista dokončí na križovatke celý svoj manéver.
4. Zlý nájazd do zákrut
Jazdci na skútroch majú radi zákruty, no zle odhadnúť ich polomer a rýchlosť môžu aj skúsení motorkári. Často sa stane, že do zákruty vojdú príliš veľkým oblúkom, prípadne s vysokou rýchlosťou, čo spôsobí, že sa môžu dostať do protismeru, alebo dokonca mimo vozovky. Vodič auta by mal predvídať, že nie každý skútrista prechádza zákrutou s absolútnou istotou.
5. Predbiehanie natesno
Jedna z veľmi častých a zároveň najnebezpečnejších chýb skútristov je, že jazdia príliš natesno okolo vozidiel, ktoré sa snažia obísť alebo predbehnúť. Nechajte si na zaradenie sa späť do jazdného pruhu väčší priestor, nikdy totiž neviete, aký typ vodiča sedí v aute. Môže sa zľaknúť a zareagovať nepredvídateľne, napríklad zrýchliť alebo vybočiť.