Hoci sa Creo na internetovej stránke hrdí veľkými firmami, pre ktoré pracuje, zákazka na eurokampaň v zozname chýba. Verejnosť tiež nemá šancu zistiť, že za reklamný spot Europríbeh zodpovedá práve táto agentúra. „Všetky informačné kanály, vrátane webu, sú tvorené v súlade s internými pravidlami medzinárodnej siete komunikačných agentúr, ktorých súčasťou sú členovia víťazného konzorcia,“ zahmlene odpovedal konateľ Peter Krch. Neprekáža to vláde? Veď internetová stránka agentúry mohla byť ďalším miestom na „zviditeľnenie“ eurokampane.
„Sebaprezentáciou našej partnerskej agentúry sa nezaoberám a (ne)zverejňovanie zoznamu klientov ponechávam na rozhodnutí samotnej agentúry. Europríbeh je na webovej stránke euromena. sk a to je rozhodujúce,“ reagoval vládny splnomocnenec pre zavedenie eura Igor Barát. Krch zároveň nechcel konkretizovať projekty eurokampane, na ktorých sa podieľajú. A ani presnú sumu, ktorú od štátu dostanú. Podľa informácií Nového Času sú v hre desiatky miliónov korún! „Všetky projekty sú v súčasnosti rozpracované v rôznych štádiách, ukončenie všetkých aktivít je plánované na február 2009,“ konštatoval Krch.