Príjemcovia balíkov tak môžu uhradiť doručený tovar priamo u vodiča prostredníctvom platobného terminálu.
Množstvo platieb kartou má všeobecne na Slovensku vzrastajúcu tendenciu. Firma Geis túto možnosť podporuje.„V Českej republike ponúkame úhradu dobierky platobnou kartou už dlhšiu dobu, čím vieme potvrdiť narastajúci záujem. Zavedením tejto služby ajna Slovensku reagujeme na zvýšený dopyt nielen e-shopov, čiže našich klientov, ale aj samotných príjemcov. Pre nich je práve táto forma úhrady často najpohodlnejší variant,“ uvádza Dušan Vilhan, obchodný riaditeľ firmy Geis.
„Investovali sme do platobných terminálov, ktoré umožňujú aj platbu bezkontaktnou kartou. Predchádzame tak nedôvere príjemcov odovzdať svoju kartu vodičovi k vybaveniu transakcie,“ doplňuje Dušan Vilhan.
Geis v súčasnosti pripravuje ďalšiu službu v segmente B2C (teda doručovanie balíkov súkromným príjemcom). Ide o sieť výdajných miest Geis Point pre balíky z e-shopov. Rozšírením už fungujúcej siete takmer 500 výdajných miest v Českej republike tak vznikne najväčšia súkromná sieť výdajných miest na česko-slovenskom území. Predpokladaný termín spustenia Geis Pointov na Slovensku je jeseň 2015.
Geis – komplexná logistika
Prepravy balíkov do 50 kg patrí k základným produktom, ktoré Geis v rámci svojich komplexných prepravných a logistických služieb ponúka. Medzi služby, ktoré sú už zahrnuté v cene prepravy balíkov, patrí vyzdvihovanie všetkých zásielok priamo u odosielateľa, dva pokusy o doručenie, ručenie za každý balík až do 2 489,54 € (poistenie na vyššiu hodnotu je možné po individuálnej dohode), možnosť sledovania prepravy zásielok v reálnom čase na internete (Tracking & Tracing), alebo doklad o doručení každého balíka s podpisom a pečiatkou príjemcu dostupný na internetových stránkach.
Ďalšie služby si klient môže priobjednať. Jedná sa napríklad o SMS avízo príjemcovi s informáciou o tom, že odosielateľ vyexpedoval jeho zásielku, telefonické avízo, kedy je príjemca zásielky vopred telefonicky informovaný o dobe doručenia zásielky, doručenie do 12,00 hod. nasledujúci pracovný deň a garancia doručenia nasledujúci pracovný deň. Ďalej môže klient využiť napríklad avízo o problematickej zásielke (zaslanie informácie v prípade, že sa zásielku nepodarilo z objektívnych príčin doručiť), avízo o doručenej zásielke (informácia o doručenej zásielke príjemcovi ihneď po doručení), alebo POD – doklad o doručení (automatické zasielanie potvrdeného doručovacieho listu s podpisom a pečiatkou príjemcu na e-mail odosielateľa ihneď po doručení). Samozrejmosťou je COD – možnosť prepravy zásielok na dobierku s prevodom vybraných peňazí odosielateľovi do 7 pracovných dní. Služby je možné objednávať jednotlivo, alebo ich kombinovať podľa potreby.
K službe B2C, teda preprave zásielok na súkromnú adresu, patria štandardne SMS avízo o vyexpedovanej zásielke a telefonické avízo, kedy si vodič s príjemcom spresní dobu a miesto doručenia zásielky.
Systémové prepravy umožňujú doručenie zásielok na území celého Slovenska na druhý pracovný deň po vyzdvihnutí u odosielateľa a jeden až dva dni do Českej republiky. Vďaka napojeniu medzinárodnej siete skupiny ponúka Geis doručenie takmer do všetkých krajín Európy a tiež do väčšiny krajín po celom svete.
Medzi ďalšie základné produkty, ktoré skupina ponúka, patria kusové a paletové prepravy s celým radom služieb, ako napríklad doručenie na súkromnú adresu, celovozové, letecké a námorné prepravy a skladová logistika – od bežného skladovania až po sofistikované logistické projekty a vývoj a výroba obalov.