Utorok 9. 8.
Ľubomíra
Vaše tipy Máte tip na článok, zaujímavé fotografie alebo video? Pošlite nám ich! Poslať tip
15.06.2022 00:00 | Nové Časy

Takto pandémia zmenila nároky zákazníkov na dodávku tovarov

V budúcnosti sa čoraz viac pri dodávaní tovarov budú využívať inteligentné technológie.

Preteky v skrátení lehoty od kliknutia na tovar po jeho doručenie zákazníkovi sú možno najväčšou výzvou pre dnešných obchodníkov. Rýchlosť a spoľahlivosť dodania tovaru je základným kritériom pre zákazníkov, ktorí očakávajú, že ich tovar príde rýchlo a dostanú presne to, čo si objednali.

Predtým, ako sa zákazníci rozhodnú niečo kúpiť, chcú vedieť, či má obchodník vybraný tovar na sklade a kedy môže byť doručený. Po zadaní objednávky chcú mať kontrolu nad objednávkou, pridávať alebo odstraňovať položky a mať možnosť zmeniť adresu doručenia alebo spôsob doručenia bez toho, aby museli hodiny komunikovať s operátorom call centra.

Pandémia nám ukázala, že zákazníci majú radi rôzne možnosti doručenia tovaru, či už ide o doručovanie domov, do kancelárie, na určené výdajné miesto. Značky potrebujú v rámci svojich dodávateľských reťazcov agilnosť a flexibilitu, aby sa prispôsobili rôznorodým požiadavkám klientov. Tradičné systémy predajných miest sú často príliš neflexibilné na to, aby sa prispôsobili novým možnostiam, ktoré sú potrebné pre nové nákupy cez internet.

Jednotné obchodovanie v roku 2022 znamená mať nielen jeden pohľad na zásoby a objednávky, ale aj na zákazníkov. Minimalizácia počtu miest, kde sa spracúvajú údaje, podporovaná centralizovanou viditeľnosťou zákazníkov a zásob, je jedným z prvých krokov k systémom obchodov pripravených na budúcnosť založenú na cloude a mikroslužbách.

Jednou zo základných stratégií dodávok tovaru a jedným z nákladovo najefektívnejších trendov, ktoré maloobchodníci a dodávateľské reťazce prijímajú, je mikroslužba. Mikroslužba zahŕňa prechod od veľkých dodávateľských centier k menším, lokálnejším a pohodlnejším strediskám. Zrýchlením procesu dodávok umožňuje mikroslužba značkám rýchlo dostať tovar k svojim zákazníkom a zároveň poskytuje spotrebiteľom pohodlné zberné miesta. S týmto druhom inteligentného spôsobu dodávok môžu maloobchodníci dostať svoj tovar k spotrebiteľom rýchlejšie, lacnejšie a efektívnejšie.

Súvisiace články:
Autor: © Nový Čas

Vami zadané údaje do kontaktného formulára sú spracúvané spoločnosťou FPD Media, a.s., so sídlom Prievozská 14, 821 09 Bratislava, IČO: 47 237 601, zapísaná v Obchodnom registri Okresného súdu Bratislava I, v odd. Sa, vložka č. 6882/B na účely spätného kontaktovania. Prečítajte si viac informácií k ochrane osobných údajov viac informácií k ochrane osobných údajov.

Odporúčame z TIVI.sk
USA pošlú Ukrajine ďalšiu vojenskú pomoc, bude mať hodnotu miliardu dolárov
Jaroš si v Rusku zjednáva rešpekt: Naložil stokilovému súperovi, vyzliekol ho z dresu!
Facebook sa chystá zrušiť jednu z najznámejších funkcií: Koniec už o pár týždňov!
Obrovský záujem fanúšikov Slovana: Lístky na Olympiakos idú na dračku!
Pápež spomína na kardinála Tomka († 98) s úctou: Slová, ktoré zahrejú pri srdci
Koľko jemnosti sa ukrýva v traktoristovi: To snáď ani nie je možné, čo urobil s ihlou a niťou!
Podarí sa odstrániť riziko? Moskva chce, aby do záporožskej elektrárne prišli medzinárodní inšpektori
Používate už roky ten istý vankúš? Chyba: Odporné, na čom spávate! Zistite, či je čas kúpiť nový
SOŠV a mesto Liptovský Mikuláš prijali historické memorandum
Rusko pozastavilo inšpekcie zbrojných zariadení, podľa novej dohody START
Zomrela bývalá väzenkyňa († 98) z Auschwitzu: Smrť si ju našla na symbolickom mieste
Svetová banka odklepla ďalšiu finančnú injekciu pre Ukrajinu: Zmobilizuje poriadny balík