Budúca nevesta sa sťažovala, že šaty, ktoré dorazili, nevyzerajú vôbec ako tie, ktoré si objednala. Žena priznala, že poslala obchodu nahnevanú správu a požadovala vrátenie peňazí. Cítila sa frustrovaná z toho, že jej hon za dokonalými šatami bude musieť začať odznova. Doplnila aj fotografie šiat, ktoré si vybrala na figuríne, a potom ich porovnala s tým, ako na nej šaty vyzerali, pričom mnohé detaily chýbali.
Nakoniec si však uvedomila svoju trápnu chybu, keď obchod odpovedal a jednoducho jej odkázal: „Dobrý deň. Obliekli ste si šaty naruby. Oblečte si ich, prosím, správnym spôsobom.“ Nevesta zostala veľmi pobavená a podelila sa o veselú nehodu na Facebooku a napísala: „Pred dvoma týždňami mi prišli svadobné šaty. Bola som skutočne rozrušená tým, ako vyzerajú, a tak som poslal nahnevaný e -mail spoločnosti, že ich chcem vrátiť. Odfotila som sa v šatách a povedala som im, že to nevyzerá ako to, čo som si objednala. No dnes som dostala túto odpoveď: „Obliekli ste si šaty naruby. Oblečte si ich, prosím, normálne.“
Pokračovala slovami: „Kto vedel, že posielajú svadobné šaty naruby? Šaty boli skutočne krásne. Niekedy nezáleží na tom, koľko skúseností máme... Stále nám môže chýbať zdravý rozum, napríklad ako sa správne obliecť.“