Interaktívny bilbord umiestnený vedľa eskalátora zaujal aj nášho čitateľa. "To hádam nemyslia vážne!" reagoval znechutene. Pútač so slovami: „Utečte z každodennej rutiny do Indického oceánu,“ na seba priťahoval veľkú pozornosť cestujúcich.
Podľa britskej internetovej stránky Metro si ľudia najprv mysleli, že ide iba o nechutnú zábavku výtržníkov. Neskôr sa však objavila druhá kampaň s rybičkami a rovnakým heslom.
Nakoniec sa k reklame priznali britské aerolinky. Ich hovorca potvrdil, že stoja za bilbordmi a veľmi ich mrzí, že ich nasadili práve v tomto čase. "Kampaň bola naplánovaná pred niekoľkými mesiacmi a sme si vedomí, že je v tejto dobe nevhodná," dodal hovorca British Airways.
Pátranie pokračujeZmiznutie Boeingu 777 spoločnosti Malaysia Airlines je veľkou záhadou. Lietadlo zmizlo z radarov v sobotu 8. marca. Najnovšie výsledky pátrania ukazujú 122 objektov roztrúsených na viac ako 400 štvorcových kilometroch v južnej časti Indického oceánu. Malajzijský minister dopravy Hishammuddin Hussein označil snímky za "najviac dôveryhodné zistenie, ktoré doteraz mali.“