Singapore Airlines teraz vedú stretnutia s dvojicou, ktorá tvrdí, že pes, ktorý bol taktiež na palube lietadla, im celú cestu prdel pod nosom. Nahnevaný pár hovori, že ich sedadlá sa nachádzali vedľa pasažiera, ktorý potrebuje psa na emocionálnu podporu.
„Počula som ten zvuk – silné smrkanie. Myslela som si, že je to telefón môjho manžela, ale pozreli sme sa dole a uvedomili si, že to je chrčanie psa. Povedala som si, že na tomto mieste nedokážem sedieť celú cestu", povedala rozčúlená Gill. Pár dostal návrh na presunutie sa, avšak miesta boli ešte horšie, takže túto možnosť nevyužil. Namiesto toho to vydržali a teraz tvrdia, že zápach zo psa bol neznesiteľný, pričom Warren bojoval o miesto na nohy.
„Majiteľ nemohol mať psa uprostred uličky, pretože by nemohli prejsť vozíky, takže musel ísť ďalej, čo znamenalo, že mal hlavu pod nohami môjho manžela," dodáva Gill. Druhá sťažnosť počas letu znamenala, že pár bol presunutý do predného radu ekonomickej triedy, ktorá bola uvoľnená členmi letovej posádky.
Po niekoľkých týždňoch sťažností Gill tvrdila, že jediná kompenzácia, ktorú dostali, bol cestovný poukaz v hodnote 95 libier (približne 111 eur), čo podľa nej nie je dostatočné odškodnenie za nepríjemnosti, ktorými si museli prejsť. „Singapore Airlines sa snaží informovať zákazníkov, ktorí môžu byť umiestnení vedľa asistenčného psa, a to ešte pred nástupom na palubu lietadla. Úprimne sa ospravedlňujeme, že k tomu nedošlo aj v tomto prípade. Naďalej budeme spolupracovať s letiskovými tímami, aby sa takého chyby už v budúcnosti neopakovali," uviedol sa hovorca spoločnosti Singapore Airlines.