Vaše tipy Máte tip na článok, zaujímavé fotografie alebo video? Pošlite nám ich! Poslať tip
21.04.2023 08:00 | Správy
Špeciálny projekt

Vďaka NAY a DODO donáška elektroniky ešte v deň jej objednania

Najväčší slovenský maloobchodný predajca spotrebnej elektroniky NAY spolu s technologicko-logistickou spoločnosťou DODO spustili na Slovensku dodávku elektrospotrebičov v deň ich objednania.

Ako vôbec prvé subjekty na slovenskom trhu prinášajú zákazníkom možnosť nechať si doručiť novú práčku, sušičku, chladničku, umývačku riadu a ďalšie veľké spotrebiče už počas dňa ich objednania. Služba rýchleho dodania zahŕňa aj vynesenie spotrebiča na poschodie, kde zákazník býva, základné zapojenie a odvoz starého zariadenia. Služba je dostupná zákazníkom v celej Bratislave.

Spotrebná elektronika je jedným zo segmentov maloobchodu, do ktorého digitalizácia prenikla medzi prvými a kde si ľudia zvykli nakupovať online oveľa skôr ako v iných odvetviach, napríklad v oblasti módy alebo nákupu potravín. Kvalita a rýchlosť doručovacích služieb sa v tejto oblasti neustále vyvíja, ale rovnako rastú aj očakávania zákazníkov. Preto NAY inovuje svoje logistické služby. K nedávno zavedenej službe sledovania objednávky v reálnom čase na mape pridalo v spolupráci s DODO novú unikátnu službu, s ktorou chce priniesť čo najlepšiu zákaznícku skúsenosť s online nakupovaním.

„Dostupnosť a rýchlosť dodania pri kúpe nového spotrebiča môže byť pre zákazníka rozhodujúcim a prioritným faktorom. Aj pri veľkej bielej technike – najmä, keď stará mraznička alebo chladnička vypovedá službu a je potrebné ju okamžite nahradiť. S našou službou doručenia v ten istý deň tieto situácie riešime. Dávame zákazníkom možnosť objednať si nový spotrebič rýchlo a nahradiť ho ešte v deň objednania aj s komplexnými službami pre bezstarostný nákup. Nový spotrebič bude vynesený, rozbalený a zapojený. Starý spotrebič, samozrejme, odvezieme,“ komentuje Emil Huraj, obchodný a marketingový riaditeľ NAY.

Otvoriť galériu

Obchod, ktorý doručí tovar rýchlejšie, si vyberie 84 % zákazníkov

Spoločnosť NAY zaviedla novú službu ako reakciu na podnety zákazníkov a spotrebiteľský trend, ktorý ukazuje, že na rýchlosti záleží. Podľa štúdie, ktorú pre spoločnosť DODO uskutočnila spoločnosť Perfect Crowd, je rýchlosť doručenia pre zákazníkov rozhodujúcim faktorom pri výbere medzi e-shopmi s produktmi s podobnou cenou. Až 84 % zákazníkov si vyberie obchod, ktorý je schopný dodať tovar rýchlejšie, a expresné dodanie motivuje 90 % zákazníkov k opakovaným nákupom.

Naopak, príliš dlhé dodacie lehoty sú pre 61 % nakupujúcich dôvodom na opustenie nákupného košíka.

„Doručenie v konkrétnom hodinovom intervale v deň objednávky je niečo, na čo si zákazníci rýchlo zvykli napríklad pri doručovaní potravín. Nie je preto prekvapujúce, že začínajú požadovať podobný štandard služieb aj pri iných druhoch tovaru. V segmente elektro je potreba rýchleho a pohodlného doručenia úplne prirodzená. Pri spotrebičoch, ktoré vážia desiatky kilogramov a ich zapojenie si často vyžaduje odborný zásah, je služba rýchleho a pohodlného doručenia naozaj obrovským posunom v zákazníckej skúsenosti. Sme radi, že top hráč vo svojom segmente, spoločnosť NAY, vidí túto príležitosť a tešíme sa na to, ako na túto revolučnú službu, ktorá nemá v segmente veľkých spotrebičov na Slovensku konkurenciu, zareagujú zákazníci,“ hovorí Peter Menky, Chief Commercial Officer spoločnosti DODO.

Spustením novej služby „Doručenie dvomi mužmi“ chce DODO priniesť služby, z ktorých už spoločnosť pomohla vytvoriť štandard trhu v iných segmentoch, aj do tých oblastí elektronického obchodu, kde bežné doručovacie služby zaostávajú. Technologicko-logistická spoločnosť DODO vytvorila štandardy v oblasti doručovania potravín, kde doručuje pre značky ako Tesco, Billa, Košík.cz, Spar, Albert, Penny, či v segmente liekov, ktoré DODO doručuje v režime toho istého dňa zo siete lekární Dr.Max. Špecifickým zameraním novej služby „Doručenie dvoma kuriérmi“ je nadrozmerný tovar, ako veľké elektrické spotrebiče, nábytok, objemné športové vybavenie a iné druhy tovaru, ktoré si vyžadujú väčšie vozidlá a dvoch kuriérov na vyloženie. Cieľom spoločnosti DODO je, aby sa kvalitné doručovanie v ten istý deň a v konkrétnych časových intervaloch vo všetkých segmentoch stalo štandardom na trhu.

Viac k téme:
Súvisiace články:
Autor: Špeciálny projekt

Vami zadané údaje do kontaktného formulára sú spracúvané spoločnosťou FPD Media, a.s., so sídlom Prievozská 14, 821 09 Bratislava, IČO: 47 237 601, zapísaná v Obchodnom registri Okresného súdu Bratislava I, v odd. Sa, vložka č. 6882/B na účely spätného kontaktovania. Prečítajte si viac informácií k ochrane osobných údajov viac informácií k ochrane osobných údajov.

Odporúčame z TIVI.sk


Herečka minulý rok zvíťazila.
Šokujúce priznanie vždy veselej Kovalčíkovej: Liečba u psychológov!
(ilustračné foto).
Vo Veľkom Krtíši sa dialo slávnostné oceňovanie: Oceňovaní boli hasiči!
Ukrajinský prezident Volodymyr Zelenskyj
Boje na Ukrajine sa zintenzívnili, Rusko spustilo ofenzívu: Zelenskyj odhalil, ako to je na fronte
Foto
Totálny výbuch Juraja Slafkovského: Takéto slová by nechcel nikto počuť!
(ilustračné foto)
Ukrajinu čakajú ťažké časy: To, čo ju podľa USA čaká, vôbec neznie dobre
Foto
Česká expertka si rýpla do Slafkovského: Riešite ho, akoby neexistovali iní hráči!
Medzi bratmi Harrym a Williamom vládnu napäté vzťahy.
Karol zasadil Harrymu ďalšiu ranu: To, čo William dostal od kráľa, brat ťažko predýcha
Prezidentka navštívila Ukrajinu: Vyzdvihla pomoc Slovákov a nezlomnosť Ukrajincov
Ruský prezident Vladimir Putin
Putinov prejav odhalil aj to, čo chcel ukryť: Stačil malý detail a ľudia spozorneli
Foto
Hnev slovenských hráčov po prehre s Nemeckom, Hudáček: Takýto zápas už nemôžeme odohrať!
cropped view of senior man playing with puzzles
13 zvykov, pri ktorých hrozí zvýšené riziko demencie: Sú celkom bežné! Tomuto sa určite vyhnite
Ilustračné foto
Afganistan zasiahli ničivé záplavy: Hlásia desiatky obetí, počet môže ešte narásť