Nedeľa 3. 3.
Bohumil, Bohumila
22.10.2022 20:00 | Správy | Zahraničné správy

Vedci o ďalšom ohromujúcom účinku orgazmu: Dámy, toto musíte vyskúšať!

Mamičky po pôrode často trpia inkontinenciou kvôli povoleným svalom panvového dna. To je dôsledok extrémneho rozšírenia pohlavných ciest pri prechode plodu na svet.

Existujú aj určité cviky, ktorými možno tzv. Kegelove svaly posilňovať.  Podľa indických vedcov však oveľa lepšie pôsobí orgazmus. Vyplýva to z experimentálnej štúdie, v ktorej boli čerstvé mamičky vyzvané, aby mali po pôrode čo najčastejšie orgazmus. Takéto matky sa zotavovali rýchlejšie a lepšie ako ženy, ktoré vykonávali iba Kegelove cviky. Paradoxne ženy, ktoré mali vďaka orgazmu pevnejšie panvové dno, uvádzali aj lepšie sexuálne uspokojenie.

Autori štúdie sa domnievajú, že nedobrovoľné kontrakcie vyplývajúce zo sexuálneho vyvrcholenia uzdravujú panvové dno lepšie ako vedomé kontrakcie pri Kegelových cvikoch. Aby to autori otestovali, požiadali ženy, aby si raz mesačne merali silu panvového dna a tiež vyplnili prieskum hodnotiaci ich sexuálnu spokojnosť. Zatiaľ čo obe skupiny zaznamenali v priebehu štúdie zlepšenú funkciu panvového dna a sexuálne uspokojenie, skupina s orgazmom zaznamenala oveľa rýchlejšie a výraznejšie zlepšenie.

„Sme prvý, kto používa tento prirodzený proces orgazmu na zvýšenie sily svalov panvového dna po pôrode. Ako prvá a jediná štúdia zaoberajúca sa týmto problémom sme mohli preukázať, že sexuálne vyvolané orgazmy, pokiaľ k nim dochádza čoskoro v popôrodnom období, sa môžu javiť ako prínosné pre kvalitu života týchto žien,“ myslí si autor, profesor Gajanana Bhat. Štúdia bola publikovaná v odbornom časopise Journal of Sexual Medicine.

Viac k téme:
Autor: famous, dans

(Ilustračné foto)
Toto ochorenie poškodzuje mozog aj miechu, ohrozené sú najmä ženy: Na vine sú predovšetkým…
Noblesná šou štartuje už dnes večer.
Exkluzívne FOTO Hviezd Let's Dance: Janko Tribula prvýkrát bez OFINY a Ďuricu nespoznáte!
Ilustračná fotografia.
Krutá rana osudu: Zomrel skvelý hokejový brankár (†37)
Presov, Slovakia - August 13, 2014: People walking on main street in the center of Presov in Slovakia during cloudy day in summer 2014
Váš Tip
V Prešove sa uskutoční výnimočný festival katalánskej kultúry: Návštevníkom sa predstaví vyše 500 účinkujúcich!
Slovník tínedžerov a ich rodičov je veľakrát rozdielny.
Flexiť, hood a matchovať: Rozumiete reči tínedžerov? Tento kvíz zvládne len macher
Móda z Brit Awards 2024 v Londýne.
Vytŕčajúce bradavky, podväzky a... Veď on má na sebe zviera! Móda z Brit Awards šokovala
Sympaťák priláka pozornosť najmä ženského publika.
Facundo Arana a jeho ťažké začiatky: Boj s rakovinou a osudové stretnutie v metre!
Trénerka Eteri Tutberidzeová a Kamila Valijevová
Slová ruskej krasokorčuliarky o kontaminovanej torte nezabrali: Hitparáda trápnych výhovoriek
Na snímke predseda politickej strany Vlasť Štefan Harabin.
Vyjadrenia o Ukrajine ho môžu vyjsť draho: Harabin sa čoskoro postaví pred súd! Vieme, kedy sa tak stane
Zuzulová priateľ
Naša lyžiarska hviezda je tehotná: Na svahu ukázala bruško!
Lokalita sa nachádza neďaleko obce Jovsa v okrese Michalovce.
FotoVáš Tip
Jar v Jovsianskej Hrabine je v plnom rozkvete: Ochranári oznámili začiatok sezóny tejto chránenej rastliny! To je krása
Britská speváčka a skladateľka Raye.
Udeľovali sa prestížne Brit Awards: Večer ovládla táto speváčka! Pracovala s najznámejšími hviezdami