Počas roka poslalo pripomienky takmer 640 ľudí, niektoré patria k netradičným. Odpady, doprava aj problémy so zeleňou patria medzi najčastejšie podnety, na ktoré ľudia počas roka upozornili. „Aplikácia City Monitor sa osvedčila ako účinný nástroj komunikácie občanov s mestom, lebo dokážu veľmi rýchlo upozorniť na havarijné stavy, poruchy, problémy a iné udalosti, ktoré treba riešiť,“ uviedol Miroslav Sambor z magistrátu. Podľa neho však radnica nedokáže vyriešiť všetky nahlásené veci.
Nahlásené problémy
Doprava - 236
- výtlky na cestách, zle zaparkované autá, vraky
Odpad - 82
- preplnené kontajnery, čierne skládky
Zeleň - 68
- psie exkrementy v tráve, polámané stromy
Iné - 142
- zmiznuté dopravné značky, problémy s MHD, uhynuté zvieratá
Nezaradené - 110
- zmiznuté kanalizačné poklopy, zničené lavičky, reklama na plote