A čo na takúto jazdu hovorí dopravný analytik Jozef Drahovský? „Od 7. sekundy vozidlo s označením Polícia, s vypnutým majákom po skončení plnej čiary, bez dávania znamenia smerovým svetlom prejde do stredu vozovky a pokračuje v jazde. V 30. sekunde ide v protismere úplne a v 42. sekunde pokračuje v jazde stredom vozovky, aj keď je už plná čiara, pričom pred zákrutou brzdí. V 46. sekunde ide celé v protismere aj pri plnej čiare. Na konci videa vidno, že sa blíži vozidlo v protismere a návrat policajného vozidla do svojho jazdného pruhu,“ zhrnul.
Z uvedeného konania je podľa neho zrejmé, že vodič nezaspal za volantom, lebo pred ostrejšou zákrutou cielene pribrzdil. „Nemal technické problémy, lebo to by signalizoval výstražnými svetlami. Mohol testovať asistenta jazdy v jazdných pruhoch, ale to sa nerobí, keď sú za ním ďalšie vozidlá,“ opisuje s tým, že takéto konanie znižuje dôveru verejnosti v políciu. „Preto je vhodné vysvetliť uvedený spôsob jazdy,“ vyzval analytik mužov zákona. Tí však na otázky, ako sa bude jazda preverovať, kedy by mohli byť známe výsledky preverovania a aké to môže mať pre šoféra dôsledky, neodpovedali.