Ako informoval tím projektu v tlačovej správe, zapojilo sa do neho viac ako 400 respondentov, z toho 28 percent domácich a 72 percent návštevníkov. V posledných rokoch sa podľa aktivistov venujú diskusie často opakujúcim sa témam, ako sú parkoviská, zápchy či drahé služby. Cieľom projektu je zistiť názory ľudí na rozvoj Tatier a pochopiť ich potreby.
Až 75 percent turistov a zároveň 66 percent domácich napríklad uviedlo, že v Tatrách je potrené zlepšiť služby. To, že Tatry využívajú svoj potenciál na maximum a nepotrebujú zásadné zmeny, potvrdilo len 13,9 percenta domácich a len 25 percent návštevníkov. „Veľká väčšina ľudí si uvedomuje potrebné zmeny, no zároveň potvrdzuje, že rozvoj už nie je potrebný vo výstavbe podnikov, hotelov či reštaurácií,“ skonštatovali aktivisti.
Tím projektu Doma v Tatrách zatiaľ zverejnil len prvú časť výsledkov prieskumu. Ďalšie podrobné výsledky k témam dopravy, ochrane prírody, výstavbe nových hotelov i penziónov či bývania pod Tatrami priebežne spracováva a zverejní v nasledujúcich mesiacoch.