Dráma trvala približne pol hodiny. Letušky v tom čase pripravovali 110 pasažierov na použitie kyslíkových masiek a únikových východov. Niektorí začali prepadať panike a palubný personál mal čo robiť, aby situáciu zvládol.
„Pilot pristával, a keď sme boli asi sto metrov nad zemou, lietadlo začalo znova stúpať," spomína na začiatok otrasného zážitku Zuzana z Nitry, ktorá cestovala z Londýna s dvoma deťmi. Kapitán následne cestujúcim oznámil, že pristanú o päť minút, nakoniec sa čas letu predĺžil až o pol hodiny. Lietadlo na pravidelnej linke Londýn Bratislava za ten čas krúžilo okolo letiska. Letušky cestujúcich pripravovali na použitie kyslíkových masiek a núdzových východov. Mnohí pasažieri mali v očiach strach, niektorí sa dokonca prežehnávali. „Keď sme znova začali pristávať, museli sme mať sklonené hlavy. Personál nedal na sebe poznať nervozitu. Na dráhu lietadlo dosadlo hladko a nikto nebol zranený," prezradila Zuzana.
„Výstražné zariadenie upozorňovalo na možnosť technického problému. Stroj pristál, až keď posádka vylúčila všetky riziká," vyjadril sa pre Nový Čas hovorca spoločnosti Ryanair Daniel de Carvahlo. Pri pristávacom manévri nemuseli asistovať bezpečnostné zložky letiska. „Údajné technické problémy riešila posádka vo vlastnej kompetencii a letisko o nich nebolo informované," dodala Dana Madunická, hovorkyňa Letiska M. R. Štefánika. Spoločnosť Ryanair mala problémy aj vlani. Po núdzovom pristátí boeingu, ktorý mieril z anglického Bristolu do španielskej Barcelony, museli hospitalizovať 16 zranených pasažierov.