Pre zlepšovanie vášho zážitku na našich stránkach používame cookies. OK
štvrtok 17. 10.
Hedviga
7°C  Hmla  |  Bratislava
Vaše tipy Máte tip na článok, zaujímavé fotografie alebo video? Pošlite nám ich! Poslať tip
26.09.2018, 11:15 | Prominenti | Domáci Prominenti

Diskusia: Vulgárna ženská z BMD tento raz ukázala viac, než chlpatý rozkrok: Boris Kollár neodolal!

190 príspevkov

Pridaním príspevku súhlasite s pravidlami diskusie.

Odoslať
andydul
4.11.2018 15:36 | |
+4 -2
Reagovať
Ja sa teda Alex verejne zastanem. Niekoho udivuje, v akom outfite sa tam ukázala? Nič v zlom, ale ja som si pozrel fotografie outfitov, ktoré tam prezentovali modelky a musím povedať, že v takom voľačom by sa asi žiadna normálna žena na verejnosti neukázala. Celé BMD je len úbohá akcia pre snobov a Alex tam prišla vyjadriť svoj názor - a podarilo sa. Všetkých pobúrila svojím chlpatým telom a outfitom! No mňa rozhodne nie. Dokonca je to aj vulgárne? Pubické ochlpenie že je vulgárne? Tak to tu máme na svete miliardy vulgárnych ľudí. Alebo jeho ukazovanie na verejnosti? A ak sa odstráni z patričných miest, tie miesta sa už na verejnosti ukazovať môžu a nie je to vulgárne? Celá táto xenofóbna spoločnosť je podľa mňa chorá. A riadne. Rád by som videl Alex oblečenú vo vkusných šatách, má totiž pekne tvarované dlhé štíhle nohy a peknú postavu, doslova modelkovskú. To by asi utíchli pobúrené reakcie a možno by ani nikomu nevadilo, že má chlpaté nohy, podpazušie a rozkrok. Mne to rozhodne nevadí, ako to nevadilo naším otcom a dedom na svojich manželkách. Alex sa mi páči aj ako žena, aj ako osobnosť, ktorou rozhodne je.
Qazqaz
31.10.2018 19:01 | |
+7 -14
Reagovať
Slovak nie je prislusnik naroda..je to nadavka😂..TO CO ROBI..JE PERFORMANCE...RECESIA..VYJADRENIE NAZORU..BUD NIEKTO S TYM SUHLASI ALEBO NIE..rozhodne to nie je na nadavky osocovanie nenavist xenofobiu..ako tu nejaka obmedzena chudera mota zidov do toho...iq hovna!!..a ako to tu predvadzate..Komu sa to nepaci nech sa na to nepozera..
Qazqaz