Pre zlepšovanie vášho zážitku na našich stránkach používame cookies. OK
pondelok 24. 9.
Ľuboš, Ľubor
11°C  Prehánky  |  Bratislava
Vaše tipy Máte tip na článok, zaujímavé fotografie alebo video? Pošlite nám ich! Poslať tip
15.09.2018, 15:00 | Tip od Vás | Slovensko

Diskusia: Potetovaný kňaz Lajcha sa pustil do boja proti celibátu: Otvorene o pedofilných škandáloch!

458 príspevkov

Pridaním príspevku súhlasite s pravidlami diskusie.

Odoslať
1959okuliare
10.9.2018 21:22 | |
+20 -39
Reagovať
palino57 ......ale pozri sa na deti vychovávané v katolických rodinách, podĺa cirkevných zásadov a pravidiel a pozri sa na deti vychovávané bezbožnými rodičmi , ateistami , AKÝ JE TO ROZDIEL A ČO Z NICH VYRÁSTLO. Netvrdím , že vždy je to tak, výnimky sa nájdu všade , ale v globále je to tak.
Winnstone11
10.9.2018 21:28 | |
+13 -10
Netreba takto zovšeobecňovať, v reálnom živote je to rôzne...
arzenik74
10.9.2018 21:32 | |
+23 -18
aj Fico bol birmovany a pritom aký to je k....t.
1959okuliare
10.9.2018 21:35 | |
+11 -25
Winstone11 ......áno, veď vravím , že výninky sa nájdu, ale poznám veĺa aj kresťanských rodín , aj rodiny ateistov a môžem povedať, že v globále tie deti vychovávané vo viere dostali lepší základ do života, ako tí druhí. Uvediem príklad. Naši susedia majú 5 detí. Obaja sú inžinieri. Deti majú vychované excelentne, sú šikovné, múdre, vedia sa chovať a sú veĺmi nadané. Nepijú, nefajčia, nedrogujú, nie sú z nich vandali, ani kriminálnici , sú veĺmi poriadni. Radosť mať takéto deti.
old-dodo
10.9.2018 22:42 | |
+20 -13
???1959okuliare-Čo si to do riti poje--banej dovoluješ hodnotiť deti ateistov, že sú horšie vychované, ako deti ateistov? Moje decko mi je vdačné za to, že som ho, ako ateista, ochránil v detstve pred náboženským vplyvom i keď bolo v škole za to odsudzované.Teraz v dospelosti to vie oceniť.
old-dodo
10.9.2018 22:48 | |
+6 -8
Samozrejme, že Tvoj komentár ma tak vytočil,že v tej rýchlosti, ako som to písal,tak som v rozčúlení urobil preklep.Inteligent pochopí, ako som to myslel a deb---ilovi to budem zbytočne vysvetlovať.
zaneta.knizna
11.9.2018 06:48 | |
+4 -10
1959 100 bodov za príspevok.
veronica11
11.9.2018 13:43 | |
+4 -4
od malicka ma nutili chodit do kostola, je zo mna ateista...syn chcel chodit na nabozenstvo, lebo tam chodili vsetky deti v triede, nechala som ho a nezakazala som mu to, ale vychovavala som ho tak, aby vedel logicky mysliet, v 17tich ked prisla rec na vieru a opytala som sa ho ci veri, tak povedal, ze nie a na otazku preco, poveda: "zamyslel som sa a tak mi to vyslo" a je slusne vychovany, je nadany, vystudoval, pracuje, nepije, nefajci a do kostola nechodi, takze vychova nie je o viere alebo ateizme, je to o tom dieta vychovat slusne a viest ho k tomu, aby vedelo aj logicky rozmyslat a nie len ist za stadom ako ovca...
theo63
10.9.2018 21:20 | |
+24 -44
Reagovať
Keď bol povolaný do kňazskej služby, vedel , čo to obnáša ! Vedel aj to, že v katolíckej cirkvi sa musí dodržať celibát. Mal si to chlapec rozmyslieť a nie teraz poburovať neveriacich ľudí proti cirkvi svojimi nezmyslami.Pretože všetci ktorí s ním súhlasia sú z dvoch tretín neveriaci. Asi sa mu zapáčila popularita.
veronica11
11.9.2018 13:47 | |
+3 -2
preco si myslis, ze mu prekaza celibat zo sebeckych dovodov? nemozes to vediet, tak neposudzuj...mozno on bude dodrziavat celibat, aj keby ho zrusili, ale ti, ktori su teraz ticho alebo su proti nemu, ako prvi by sa ozenili...
palinor57
10.9.2018 20:48 | |
+54 -31
Reagovať
Prečítal som si pár príspevkov v diskusii a som zhrozený, ako niekto môže v 21 storočí velebiť RKC. Všetky náboženstvá slúžia na vymývanie mozgov a RKC napáchala najviac zla vo svete. Velebte si svojich bohov, ale ľuďom, ktorí majú zdravý mozog a zmýšľanie dajte prosím pokoj.
meeandros
10.9.2018 20:49 | |
+40 -19
Pripajam sa!
arzenik74
10.9.2018 21:01 | |
+30 -17
aj ja...
Winnstone11
10.9.2018 21:27 | |
+30 -30
K rímskokatolíckej cirkvi sa podľa sčítania ľudu hlási asi 70% obyvateľov Slovenska a ja nemám žiadnych pochýb, že medzi nimi sú - pri všetkej úcte - aj ďaleko inteligentnejší a vzdelanejší ľudia ako vy, vážení. Tak sklapnite a nevyskakujte. Ja by som si nikdy nedovolil písať o slovenských ateistoch niečo také ako vy o veriacich.
arzenik74
10.9.2018 21:34 | |
+17 -2
Winst.... v tej štatistike som aj ja, aj manželka ...
Winnstone11
10.9.2018 21:45 | |
+5 -12
Arzenik, tak potom mi je divné, že sa pripájaš k príspevku, ktorý stotožňuje tvoje presvedčenie s vymývaním mozgu a páchaním zla. Ale to je tvoj problém, nemienim to riešiť.
ronaldm
10.9.2018 21:57 | |
+20 -6
Winnstone11 ... zrazu sa tváriš ako svätec, no v diskusiách o zvieratách majiteľov obviňuješ zo zoofílie, v jednej diskusii si mi dokonca napísal, že som hlupák a tak som mnou aj jednáš, napriek tomu, že ja som s tebou diskutoval slušným spôsobom bez jedinej urážky. Takže tvoj príspevok, dovolím si citovať úryvok z neho " Tak sklapnite a nevyskakujte. Ja by som si nikdy nedovolil písať o slovenských ateistoch niečo také ako vy o veriacich. " vyznieva veľmi pokrytecky.;)
Winnstone11
10.9.2018 22:40 | |
+4 -13
Ronald, ku každému pristupujem tak, ako si zaslúži - v diskusii ako sa odprezentuje na základe svojich názorov. Kto sa prejaví rozumne, k tomu sa staviam ako k rozumnému, kto ako hlupák, k tomu ako k hlupákovi, kto ako zoofil, k tomu ako k zoofilovi. Ale nehodnotím ľudí podľa náboženstva - pozor, rozlišujem náboženstvo a ideológiu. Islam napríklad ja osobne za náboženstvo nepovažujem. Ale k meritu veci: poznám príliš veľa slušných ateistov na to, aby som si dovolil vo všeobecnosti ich prístup k životu znevažovať. Pokiaľ niekto uzná, že existujú vyššie princípy, ktoré treba rešpektovať aj vtedy, keď sa mu to príliš nehodí, je hodnotovo na mojej strane a na transcendentálny svet nemusí veriť.
ronaldm
10.9.2018 23:06 | |
+9 -4
Winnstone11 ... ja už som si názor na teba už urobil, aj napriek tomu sa k tebe správam slušne, aj keď s tvojimi názormi nesúhlasím nemám potrebu ťa označovať za hlupáka, v mnoho mi pripomínaš môjho bývaleho švagra, aj ten je presvedčený, že jedine tá jeho pravde tá pravá, vy dvaja by ste si rozumeli ;)
Flavia
10.9.2018 23:20 | |
+2 -10
Palino 57 toť čo tvrdia,že náboženstvo slúži na vymývanie mozgov je vlastne KOMUNISTICKA IDEOLÓGIA, toto tvrdil Mars, Engelsa, Lenin ,že náboženstvo je opium ľudstva. Týmto ľuďom nešlo o triedny boj o chudákov robotníkov im išlo o Cirkev oni chceli znicit cirkev chceli vykoreniť náboženstvo a napriek všetkým zverstvam a utrpeniu sa im to nepodarilo. Komunizmus vôbec nebol porazený ale ďalej trvá a rozmáha sa je jak rakovina a požierajúca stále viac a viac ľudí. Komunizmus je totiž v prvom rade a hlavne IDEOLÓGIA na zničenie a vykorenenie náboženstva a zničenie cirkvi. Takže si tiež komunista a zástancom tejto ohavnej ideológie a skrývať sa pod rúškom demografia. Naozaj nahanas hrôzu. Taký ako vy boli v minulosti ti čo vraždili a ničili kostoly a posielali do gulagov. Keby bola príležitosť vás sa to deje znova a pravdepodobne aj bude.
Flavia
10.9.2018 23:29 | |
+3 -5
Chcela som napísať, že sa skrývate pod rúškom demokracie, ale tie zverstvá čo sa diali v minulosti by sa diali aj dnes len ZATIAĽ nie je príležitosť.
veronica11
11.9.2018 13:55 | |
+0 -1
Winnstone11 na zaklade akych kriterii rozlisujes, kto sa prejavi rozumne? Podla toho co som od teba doteraz precitala, rozumne sa prejavi len ten, kto s tebou suhlasi a kazdy, kto ma iny nazor je podla teba automaticky menej inteligentny a nevzdelany...Iny nazor ako ten tvoj neberies vobec do uvahy, takze si ty automaticky nadradeny vsetkym...no k tomu nie je co dodat, len aby si zasiel za psychiatrom, ono sa to da liecit...nemusis ist ku mne, ale pokial mas zaujem, tak ti dam kontakt na svojho kolegu, je vo svojom odbore uznavanou kapacitou...
kocianka
10.9.2018 20:41 | |
+3 -8
Reagovať
Toto je dobré: vo videu hovorí, že jeho knihy "sú dielom Ducha Svätého" https://www.youtube.com/watch?v=x2V2nSM4AVo
portina
10.9.2018 20:21 | |
+16 -20
Reagovať
Nadavajte kolko chcete. To prezradza coho je člověk plný. Ako citam převážně zloby. Smutné je to...tie vaše nenavistne prejavy. A tak to aj na SK vyzera, necudujte sa
lcludmila
10.9.2018 20:29 | |
+9 -25
mozem povedat ze cirkev ma v sluzbach temne sily...stacilo mi protirecit trom knazom a doma sa mi objavil zapach tychto sil...co myslis k comu im sluzia hriechy ktore im ludia vravia pri spovedi
portina
10.9.2018 20:43 | |
+18 -34
Církev založil Pán Ježíš, kydat na nu je kydat na Neho. Su v nej zradcovia ako bol aj zradca Judas medzi dvanastimi. Tak laskavo přestaňte pospinovat celu církev. To robia len ludia neznali, neosvieteni a s IQ hojdy hojdy musím dodat. Ziadne vaše nadávky na moju osobu má neodlucia ani neodradia od sv. Cirkvi...mám s vámi sustrast
lcludmila
10.9.2018 20:47 | |
+11 -17
nebudem ta tu nicim krmit ak chces pozri si na you tube video rymskokatolicka cirkev proti Kristovi a snad aspon trosku pochopis o com je cirkev lebo je pravdive.
meeandros
10.9.2018 20:48 | |
+33 -17
"portina", Ty nielenze si sprosta katolicka-krestanka, ale aj hlupa ako tago! Jezis zalozil cirkev, Ty, truba? Fakt? Hadam krestanstvo!. Boha, a taketo telce tu idu memorovat a poucat!
portina
10.9.2018 21:17 | |
+11 -19
Odkial máš, že založil krestanstvo? To chcem vediet. Peter ty si skála a na tejto skále postavím svoju církev a brány pekelně ju nepremozu. Toto povedal Pán Ježíš. Tak neprekrucaj. Krestanstvo je pomenovanie věřících v Krista. Vsetky nadávky co píšeš, tak to si ty
CajVoVine
10.9.2018 23:02 | |
+15 -6
ano,zamer bol dobry..skoda ze "nevydalo"...Jezis mal tazko na mysli cirkev v podobe v ktorej ju pozname ...resp nemal zjavne na mysli vsetko to zlo pachane v jeho mene a horko tazko mohol predpokladat,ze ludia schovavajuci sa za jeho ucenie spachaju tolko zlocinov.Ani sa mu coilen neprisnilo ako to s tym jeho krestanstvom skonci...a bohuzial,vsetci vieme ze neslavne.Horsie meno ako cirkev nema na svete nik.
Flavia
10.9.2018 23:51 | |
+4 -5
Meeandros vieš ako to hovorí moja malá dcérka. Kto to prvý povie na seba to povie, myslí tým tie nadávky.
Darlene111
11.9.2018 04:34 | |
+4 -3
Ludia ja mam z niektorych z vas pocit ze ste jehovisti
olo-olo
12.9.2018 17:46 | |
+1 -3
v začiatkoch sa ani tá cirkev nevolala krestanstvo. Vtip je v tom že žiadny vykupitel hriechov nejestvoval. Ved oni pribili boha na kríž. Trojítý boh má povod tam čomu sa dnes hovorí pohanstvo.
zvedavy32
10.9.2018 20:14 | |
+55 -10
Reagovať
Hlavným, ak nie jediným, dôvodom kňažského celibátu je to, že kňazi nemajú (oficiálnych) potomkov a tým pádom nemajú dedičov a všetok ich majetok zostáva cirkvi
visitorba
10.9.2018 20:26 | |
+8 -29
aký má majetok? - tie osobné veci po ňom zostanú pozostalým?
visitorba
10.9.2018 20:28 | |
+13 -16
ak zdedil niečo po rodičoch, je predsa jeho osobnou vecou, komu to venuje...
ronaldm
10.9.2018 20:33 | |
+18 -9
zvedavy32 ... náboženským fanatikom to nevysvetlíš, tí budú tvrdiť, že tak to v cirkvi funguje stáročia, tak prečo by sa to malo meniť? A prečo nie, prečo by sa celibát nemohol zrušiť? Aj cirkev sa vyvíja a prehodnocuje svoje názory, v minulosti v mene inkvizície upaľovala ľudí,dnes to samotná cirkev odsudzuje.
Winnstone11
10.9.2018 20:58 | |
+7 -28
Ronald, nepíš tu mýty, ktoré nie sú pravdivé. Cirkev nikoho neupaľovala. Inkvizičné tribunály rozhodovali o tom, či obvinená osoba je alebo nie je kacír. Nič viac. Nemali žiadne právo odsudzovať na smrť. To už riešila vtedajšia feudálna justícia. Problém je v tom, že vtedy sa verilo, že vrchnosť bola ustanovená Bohom a kto slúži diablovi, ten sa stavia proti režimu. A za to už boli drastické tresty, poplatné dobe.
ronaldm
10.9.2018 21:19 | |
+19 -6
Winnstone11 ... či cirkev bola, alebo nebola priamym vykonávateľom rozsudkov, je nepodstatné, pretože na základe vykonštruovaných procesov inkvizície odsúdení skončili na hranici
Winnstone11
10.9.2018 21:23 | |
+6 -18
Nemôžeš povedať že je nepodstatné, či niekoho odsúdiš na smrť alebo neodsúdiš. Inkvizičné súdy takúto právomoc nemali, tak im to nepodsúvaj. Hrdelné rozsudky a tresty vynášali civilné súdy na základe svetského, nie cirkevného práva.
ronaldm
10.9.2018 21:39 | |
+14 -5
Winnstone11 ... ako sám uvádzaš, inkvizičné súdy vyhlasovali ľudí za kacírov, čo znamenalo prakticky rozsudok smrti,tým, že cirkev tieto rozsudky vynášala je spoluzodpovedná za smrť odsúdených, to že rozsudky vykonávala svetská justícia, cirkev viny nezbavuje
Winnstone11
10.9.2018 21:49 | |
+4 -11
Každé náboženstvo má právo povedať, či ten, kto sa k nemu hlási, môže byť považovaný za veriaceho alebo nie, prípadne či ním proklamované názory sú v zhode s učením alebo nie. Že svetský štát určité postoje trestá, to na to nemá nijaký vplyv. Ide o princíp.
ronaldm
10.9.2018 22:04 | |
+17 -5
Winnstone11 ... vykrúcaj sa koľko chceš, cirkev je spoluzodpovedná za tie zverstvá a viny ju to nezbavuje
TARA777
10.9.2018 22:27 | |
+16 -4
ronaldm, aj pápež Ján Pavol II. sa ospravedlnil za inkvizície a náboženské vojny...keď som to napísala v jednej diskusii, tak zanetaknizna ma obvinila, že som taká a onaká a vysmievam sa nielen cirkvi, ale aj pápežom...pritom je to fakt, ktorý je možné relevantne overiť. Ak by cirkev tie zverstvá nerobila, tak by pápež nepociťoval potrebu ospravedlňovať sa. Winnstone11, s niektorými tvojimi názormi aj v tejto diskusii súhlasím, ale teraz dávam za pravdu tomu, čo napísal ronaldm. To tvoje obhajovanie, že cirkev neupaľovala...no ona nie, načo by si špinila prsty, keď na vykonávanie tejto činnosti mala svojich nochsledov. Ale sa tie inkvizičné súdy konali na jej príkaz a z jej požehnaním. Aj Husa dala upáliť cirkev, preto sa zdvihla vlna odporu proti cirkvi...Historické fakty majú stále svoju platnosť. A pápež Borgia čo ? To je postava z science fiction ?
TARA777
10.9.2018 22:28 | |
+4 -3
...s jej...
TARA777
10.9.2018 22:35 | |
+10 -7
Ján Pavol II., hoci bol v otázkach interrupcie, eutanázie, homosexuality a antikoncepcie konzervatívny, ľudia ho považovali za moderného a veľmi ľudského pápeža. K jeho plusom sa ráta, že sa ospravedlnil za chyby cirkvi z minulosti - za upálenie Jana Husa, prenasledovanie Galileiho, nečinnosť cirkvi počas holokaustu, historické znevažovanie žien či za účasť cirkvi v obchode s otrokmi...
ronaldm
10.9.2018 22:37 | |
+9 -3
TARA777 ... súhlasim s tebou a to ospravedlnenie od pápeža je pravda
TARA777
10.9.2018 22:45 | |
+16 -4
A ešte mi napadlo...všetka kritika cirkvi vzišla vždy z cirkvi samotnej. Hus, Luther, Kalvín,Munzer...boli kňazi, ktorí najlepšie videli, akých zverstiev sa dopúšťa cirkevná vrchnosť. Prostý ľud sklonil chrbát, ale títo cirkevníci sa nebáli otvoriť ústa a mnohých to stálo život...Giordano Bruno bol dominikán, vychovaný cirkvou, ale za svoje názory, ktoré sa mimochodom ukázali ako pravdivé bol tiež upálený. A príkladov je veľa, len kto by to písal a čítal. Nie je ťažké si to overiť.
Winnstone11
10.9.2018 22:49 | |
+4 -19
Tara, s týmto nemôžem súhlasiť, pretože je to pokus cirkvi "nasadiť psiu hlavu" a viniť ju zo zodpovednosti za veci, ktoré neboli jej rozhodnutím. Je jedno, či ide o stredovekú inkvizíciu, alebo obviňovanie Vatikánu za pasivitu počas II. svetovej vojny. Cirkev uplatňovala princíp "dajte cisárovi, čo je cisárove a Bohu čo je božie" a že jej kráľovstvo nie je z tohto sveta. Nezasahovala do kompetencie súdov ani v antickom Ríme, ani v stredoveku, ani v nacizme, ani v komunizme. Povedala si svoj názor, ale vždy rešpektovala dosiahnutú úroveň ľudských a občianskych práv v zmysle, že nenavádzala veriacich na ich porušovanie. Preto občas privádzam kritikov cirkvi do zúrivosti, keď pri rečiach o "zločinoch cirkvi" žiadam, aby ich vymenovali od čias, odkedy existujú pakty o ľudských právach, napríklad od roku 1948. Ako hovorí rímske právo "nullum crimen sine lege - nulla poena sine lege".
TARA777
10.9.2018 23:07 | |
+13 -3
Winnstone11, ja nie som kritik cirkvi, sama sa nepovažujem za ateistu, som tolerantná k ľuďom s inými názormi, ale odmietam fanatizmus každého druhu. Neuvádzaš ma do zúrivosti, skôr mi je smiešne, ako bigotní ľudia nájdu ospravedlnenie na všetko, čo sa im hodí a sú netolerantní ku všetkému, čo sa im nehodí. A čo ten Ján Pavol II. ??? Prečo sa teda ospravedlnil, ak nebolo začo ???
Winnstone11
11.9.2018 08:14 | |
+0 -3
TARA, na jednej strane ma obviňuješ z bigotnosti, na druhej odo mňa chceš, aby som automaticky preberal názory Jána Pavla II. za svoje a riadil sa nimi. Ako sa to rýmuje?
TARA777
11.9.2018 10:33 | |
+2 -1
Aha...aj ty si vyberieš, len čo sa ti hodí...ale to tvoje nullum crimen sine lege - nulla poena sine lege platí v prípade každého práva, teda aj komunistické monsterprocesy sú podľa teba OK ??? Veď to nie komunisti, to bolo vtedy tak, to boli také zákony a vykonštruované dôvody k poprave nerobili komunisti, ale...to ako mi vysvetlíš ? Dobre som ťa pochopila ???
Winnstone11
11.9.2018 10:50 | |
+0 -1
TARA, citát: "aj komunistické monsterprocesy sú podľa teba OK ???" - nie sú. V tom čase už existovali medzinárodné pakty a dohody o ľudských a občianskych právach, ktoré boli pri týchto procesoch tvrdo porušené. Napríklad Všeobecná deklarácia ľudských práv z roku 1948. Ale aké medzinárodné pakty a dohody existovali v čase čarodejníckych procesov? Aké svetové inštitúcie v tom čase dbali, aby neboli porušené? Aké medzinárodné organizácie sa nimi vtedy zaoberali?
portina
10.9.2018 20:11 | |
+4 -17
Reagovať
Ako vieš, že je satanska? Máš osobnnu skusenost?
portina
10.9.2018 20:12 | |
+1 -15
Lucy 83
kocianka
10.9.2018 20:04 | |
+30 -7
Reagovať
Ktohovie, odkiaľ príde nový farár na Kľak. A či bude mladý, alebo starší. Tento súčasný už môže " strihať meter, má to za pár.............. Biskup s vikárom ho zrejme suspendujú a bude po sláve. škoda mladého (pekného) chalana.
visitorba
10.9.2018 20:08 | |
+22 -34
mal si uvedomiť, že je katolícky kňaz so všetkým, čo k tomu patrí - vernosť Cirkvi, pápežovi, biskupovi, veriacemu ľudu...
Juraj.Stur
10.9.2018 20:03 | |
+21 -4
Reagovať
Velebnosti! Sodoma-Gomora!
Juraj.Stur
10.9.2018 20:04 | |
+10 -4
Slnce, seno a pá Kerek.
Lucy83
10.9.2018 19:57 | |
+49 -9
Reagovať
RKC nech sa už konečne oddelí od štátu a prestane vyžierať dane aj ateistov a inovercov... A potom sa ukáže koľko máte vlastne ovcí v tom vašom košiari...
visitorba
10.9.2018 20:05 | |
+7 -35
nikoho nevyžiera, parazitujete na nej vy...
meeandros
10.9.2018 20:06 | |
+46 -6
Teraz si to napisala aj za mna. Toto tvrdim stale, najma odkedy ti sm*r*adi podpisali Vatikansku zmluvu, ktora je"vraj" nevypovedatelna. Kazda zmmluva je vypovedatelna! Ak sa niekto dopredu vzdava svojho prava-ide o neplatny akt. Nech si svoju cirkev aj platy knazov platia ich veriaci. Vsetky cirkvi.
Lucy83
10.9.2018 20:08 | |
+30 -8
My ateisti parazitujeme na satanskej RKC? To mi ovca musíš vysvetliť
meeandros
10.9.2018 20:08 | |
+30 -4
Visitorba, ja parazitujem na Tebe, Ty, sprostak bigotny? Boze, tolko trkvasov je v RKC?
visitorba
10.9.2018 20:10 | |
+1 -21
máte to vysvetlené asi o 15 cm nižšie, tu ma už blokujú...
bellavita82
10.9.2018 21:50 | |
+8 -9
Aj ja som za odluku sportu a kultury od statu. Nemam zaujem o futbal, nikdy som nebol na zapase a nerozumiem, preco by sa z mojich dani mal stavat futbalovy stadion. Je to parazitizmus...A tiez nechcem podporovat Studenkovu v divadle...Nebude si sminkovat nos za moje peniaze...
veronica11
11.9.2018 14:05 | |
+3 -1
visitorba kto parazituje na cirkvi a ako? nikdy som od nej nic nedostala, len si zhrna svoje majetky a platy fararov idu z nasich dani, nech si ich plati a nevyziera stat...
Aktuality.sk Správy Ekonomika Šport Komentáre TV program Počasie Horoskopy Fair Play M. Kovačiča
Nafarbený
Čo je nové vo vražde Jána Kuciaka a obťažovaní detí slovenskými kňazmi (podcast) Aktuality.sk
Rýchle správy
pred 33 min
Do Talianska prišlo od januára vyše 20-tisíc migrantov Aktuality.sk
Migrantov je najmenej za posledné dva roky.
pred 52 min
Čo je nové vo vražde Jána Kuciaka a obťažovaní detí slovenskými kňazmi (podcast) Aktuality.sk
Aktuality Nahlas: Čo znamenajú nové informácie o vyšetrovaní vraždy Jána Kuciaka a Martiny Kušnírovej? Slovenská cirkev vyšetrovala 17 prípadov zneužívania detí, 6 je ešte neuzavretých.
18:03
Hrať sa, že sme viac, než iní, je absurdné. Nemá to nič s kresťanskými hodnotami Aktuality.sk
Martin Bandžák a jeho organizácia Magna sa venujú charitatívnej práci v najohrozenejších regiónoch sveta už dlhé roky. A hoci vidí tie najväčšie zverstvá, tvrdí, že jeho práca ho stále obohacuje. Viac prezradil v relácii Fair Play Michala Kovačiča.
Dievčatá
Foto
Dievčatá z Miss leta zažili vankúšovú vojnu: Krásky v čipkovanej bielizni sú snom každého chlapa!
Ministerka vnútra
Saková na stretnutí s nemeckým ministrom vnútra: Vysvetľovala kauzu únosu Vietnamca
Krásna Tammara má
Foto
Manželka argentínskeho futbalistu má teda odvahu: Na turistike šla donaha
Martin Murcko
Po nehode bojoval o život, čaká ho dôležitá operácia: Raz chcem byť majstrom sveta!
Dom na stračej
Dom na stračej nôžke skutočne existuje: Dielo dvoch umeleckých architektov je unikát
Rodáčka z Texasu
Bývalá spolupracovníčka má z Beyoncé hrôzu: Praktizovala na nej speváčka čiernu mágiu?
Dievčatko zostalo
Foto
Dievčatko zostalo paralyzované a neschopné slova: Dôvod sa skrýval na temene jeho hlavy
(ilustračné foto).
Na teplé dni zabudnite: Výstraha pred mrazom pre celé Slovensko!
Takto bude
Real Madrid chce držať krok s dobou: Pozrite sa, aký plánujú štadión
Vrátené peniaze
Doplatky zdravotných poisťovní v rekordnej výške: Vracajú peniaze za lieky
Samanthe sa jej
Matka minula tisíce, aby mohla otehotnieť: Po pôrode dvojičiek jej lekári oznámili tú najhoršiu správu
Steven Berghuis
Dotyk za hlavu a teatrálny pád: V holandskej lige bez trestu, v Lige majstrov vylúčenie