Pre zlepšovanie vášho zážitku na našich stránkach používame cookies. OK
nedeľa 20. 1.
Dalibor
0°C  Oblačno  |  Bratislava
Vaše tipy Máte tip na článok, zaujímavé fotografie alebo video? Pošlite nám ich! Poslať tip
30.09.2012, 12:54 | Správy | Peniaze

Diskusia: Prekvapivý výsledok? Tretina študentov si nevie šetriť peniaze

5 príspevkov

Pridaním príspevku súhlasite s pravidlami diskusie.

Odoslať
fogel
30.9.2012 23:28 | |
+0 -0
Reagovať
Neviem kde robili prieskum ale vzdy ked ho robia, tak napr mna sa nikdy nespytaju a vysledky su povacsine uplne scestne:(((. Ja ked som bol student co nie je az tak davno, tak nielenze som neusetril, ale kebyze mi rodicia nepomozu, tak som hlboko v minuse a to som teda peniaze nerozhadzoval a snazil som sa brigadovat kde sa dalo. Usetrit nedokazu nielenze studenti, ale aj dospeli, ktori maju stalu pracu. Ale viem pochopit ludi, ktori zarabaju nadpriemerne, ze to nedokazu pochopit. Ked uz mam zajst do extremu, tak uprimne uvazujem o tom ci sa vobec oplati mat deti, ktore sa budu trapit na tomto svete. Ked to tak spolocnost zariadila nech ich teda maju ti, ktori maju dostatok fin. prostriedkov to cele tahat. Deti bohatych rodicov sa nemusia o nic starat, maju to cele ovela jednoduchsie, kedze sa mozu starat a vsetok cas venovat studiu, resp. aj skusky si kupia....
dovetok
30.9.2012 18:49 | |
+0 -0
Reagovať
50-100- a viac €/mes.eú isto deti rodičov,ktorí majú svoje účty v jednej nemenovanej banke. Jej reklama / nadmieru stupídna a provokujúca/ v slovenských televíziách hovorí o "akýchsi zabudnutých prachoch" pred praním v pračke /reálnej/a rôznych chimerických fantasmagoriách. Ale na druhej strane verím, že zo sumy 2.000.-€/mes. môže takýto "študent" "ušetriť" od 50 do 100 .-€. :-0
pticabelaja
30.9.2012 20:46 | |
+0 -0
No len neviem kde by zobral tych 2000 eur/mes., --to by si mal aj napisat-- kde sa takto da u nas zarobit-- brigadujucemu studentovi. To som teda fakt zvedava.,
evina5555
30.9.2012 16:17 | |
+0 -0
Reagovať