Pre zlepšovanie vášho zážitku na našich stránkach používame cookies. OK
Vaše tipy Máte tip na článok, zaujímavé fotografie alebo video? Pošlite nám ich! Poslať tip
01.08.2018, 13:43

Podmienky pre príjem inzertných podkladov

Denník

Podmienky pre príjem hotových inzertných podkladov

1. Finálne inzertné podklady sa prijímajú iba vo formátoch PDF, v ktorých sa už nerobia žiadne korekcie.

2. Tvorbu PDF odporúčame realizovať cez PostScript a Acrobat Distiller a to vo verzii kompatibilnej s verziou 1.3 alebo 1.4. Pri použití transparentných objektov a rastrových efektov je nutné nastaviť „Vysoké rozlíšenie zlúčenia priehľadností“ (TRANSPARENCY FLATTENING). Priamy zápis z aplikácií do PDF (PDF Library) NEODPORÚČAME!

3. Rozmery inzerátov musia zodpovedať presným cenníkovým formátom v [mm]. Všetky inzertné moduly sú sadzobné. Spad, presah, tlačové značky ani farebné škály NEVKLADAJTE!

4. Farebnosť musí byť definovaná v CMYK-u (max. sútlač: 260%) a podklady nesmú obsahovať žiadne priame farby a ICC profily. Akýkoľvek iný alebo nesprávne vložený ICC profil bude automa- ticky odstránený. Pre presnú definíciu farebnosti je nutné dodať certifikovaný nátlačok, ktorý zodpovedá tlačovej technológii a papieru.

5. Doručovanie podkladov: e-mail, FTP - pri uložení dát na FTP, je vždy nutné informovať o tom oddelenie výroby inzercie.

6. Pri odosielaní podkladov uvádzajte dátum uverejnenia a názov titulu, do ktorého je inzerát určený.

Podmienky pre príjem podkladov na výrobu inzercie

1. Podklady na výrobu inzercie sa prijímajú iba v elektronickej podobe.

2. Podklady musia byť doručené v primeranej kvalite. Farebnosť CMYK. Vektorové objekty (logá): EPS, PDF, AI. Bitmapové objekty (obrázky, fotografie) TIF, BMP, JPG s rozlíšením 300 dpi. Texty: DOC, RTF, TXT.

3. Doručovanie podkladov: e-mail, CD/DVD, FTP - pri uložení dát na FTP, je vždy nutné informovať o tom oddelenie výroby inzercie.

4. Pri odosielaní podkladov uvádzajte dátum uverejnenia a názov titulu, do ktorého je inzerát určený.

Adresa pre doručovanie podkladov: inzercia@novycas.sk

Každú výnimku z technických podmienok konzultujte s oddelením inzertnej výroby na uvedenej adrese. V opačnom prípade neručíme za textovú, grafickú a farebnú správnosť inzerátu.

Online

Všetky reklamné formáty musia spĺňať nasledovné požiadavky:

Na pixel presné rozmery

Maximálnu dátovú veľkosť podľa rozmeru / rozlíšenia

Reklama by mala byť etická, nemala by nikoho urážať, zosmiešňovať, napodobňovať konkurenciu a pod. Formáty, ktoré majú farbu pozadia zhodnú s farbou pozadia stránky, musia byť orámované viditeľnou farbou, ktorá presne ohraničuje rozmery formátu.

Formáty, ktoré si sami doťahujú dodatočné údaje sú dátovo limitované na +50% k definovanej maximálnej veľkosti s príplatkom +25% k cene. Tieto formáty nie je možné objednať ako balík, len na CPT. Videoreklama umiestnená pred videoobsahom (preroll) môže mať maximálnu dĺžku 30 sekúnd. Odporúčaná dĺžka je 10 sekúnd. Po uplynutí prvých 10 sekúnd má užívateľ možnosť reklamu preskočiť.

Zvukové a video formáty v banneroch:

Dej sa môže/nemusí prehrávať automaticky, zvuk zapína užívateľ. Po celý čas animácie je viditeľné tlačítko "VYPNÚŤ ZVUK", po prvom prehratí sa zvuk automaticky zastaví, dej môže/nemusí pokračovať odznovu.

Formáty obsahujúce zvuk sa objednávajú s príplatkom +50% k cene CPT.

Formáty nie je možné objednať ako balík. Formáty sa zobrazujú užívateľovi 1x za týždeň.

Všeobecné pravidlá pre animované bannery GIF:

Max veľkosť 100kB

Všeobecné pravidlá pre video reklamu:

Video kodek: h264, audio kodek: aac

Video v článku rozlíšenie 438x280 (odporúčaná veľkosť do 2MB)
Pre-roll rozlíšenie 1280x720 (odporúčaná veľkosť do 5MB), max 30 sekúnd.

Všeobecné pravidlá pre HTML5:

Odporúčame banner dodať ako jeden html súbor a teda grafiku a css zahrnúť priamo v html súbore.

Obrázky zakódové do base64 napr. tu http://b64.io/

V hlavičke (tag head) meta tag ad.size so zodpovedajúcimi rozmermi (napr. ) <meta name=“ad.size“content=“width=990,height=250“>

V hlavičke (tag head) skript s preklikom, resp. preklikmi pokiaľ rôzne časti bannera smerujú na rôzne url.

Všeobecné pravidlá pre PR články:

Podklady ku PR článkom  musia byť dodané min . 24 hodín pred uverejnením , inak objednaný termín nemusí byť dodržaný.

Po schválení PR článku klientom je možná len jedna spätná úprava.

Podklady sa dodávaju v súboroch: text v textových súboroch ideálne  .doc, obrázky buď .jpg alebo .png  (poslané samostatne, nie ako súčasť textového súboru) alebo link, kde sa dajú stiahnuť. Fotky musia byť označené podľa poradia v akom ich chce mať klient uverejnené.

Ak má klient požiadavku uviesť zdroj/ autora fotiek iný ako je "PR článok" musí to byť uvedené v textovom súbore.

V prípade, že klient chce mať  vložené aj meracie kódy na preklikoch, aj tie musia byť  komplet vložené a vyznačené v textovom súbore.

Špecifikácie PR článku pre portál cas.sk:

1. počet znakov v nadpise: max. 45 
2. počet znakov v perexe : ideálne 112 , max 336 znakov vrátane medzier (z estetického hľadiska max. 2 vety)
3. veľkosť cover foto 800x450 px
4. veľkosť fotiek do galérie: ideálne tiež 800x450 px , ak už nie je dodržaná veľkosť, tak nech sú aspoň orientované na šírku                  5. Do 2000 znakov maximálne 5 preklikov v texte. Nad 2000 znakov maximálne 10 preklikov v článku. 

Špecifikácie natívneho článku (Špeciálny projekt) pre portál cas.sk:

1. Technické špecifikácie sú totožné ako pri PR článku.                             2. Natívny článok je primárne vytváraný redakciou podľa zadania klienta. Natívny článok rešpektuje charakter portálu.                                            3. Ak klient dodá podklady, ktoré nespĺňajú charakter natívneho článku, má redakcia právo uverejnenie textu odmietnuť.                                     4.  Maximálne 5 preklikov v texte.

Diskusia / 0
Autor: Čas.sk
X

Vami zadané údaje do kontaktného formulára sú spracúvané spoločnosťou FPD Media, a.s., so sídlom Prievozská 14, 821 09 Bratislava, IČO: 47 237 601, zapísaná v Obchodnom registri Okresného súdu Bratislava I, v odd. Sa, vložka č. 6882/B na účely spätného kontaktovania... Prečítajte si viac informácií k ochrane osobných údajov .

Súvisiace články:
Odporúčame z TIVI.sk
Súvisiace články:
Odporúčame z TIVI.sk
Po stretnutí v Prezidentskom paláci musel ísť premiér do domácej izolácie.
Ľudia, pozor! Verejnosťou kolujú falošné certifikáty s podpisom Čaputovej a Matoviča
Sprava minister hospodárstva SR Richard Sulík (SaS), primátor Rimavskej Soboty Jozef Šimko a predseda NR SR Boris
Sulík a Kollár sa zhodli, že tvrdé opatrenie nepodporia: Toto si Slovensko nemôže dovoliť!
Otrasy poškodili stovku budov.
Grécka vláda koná: Obce postihnuté silnými zemetraseniami sa dočkajú pomoci
Na snímke slovenská reprezentantka Paulína Fialková na trati vytrvalostných pretekov žien na 15 km majstrovstiev sveta
Fialková mala na dosah pódium: Dosiahla najlepšie umiestnenie v sezóne
V Rakúsku začne od nedele platiť zákaz nosenia buriek (ilustračné foto).
Švajčiarski voliči v referende rozhodujú o zákaze zahaľovania tváre: Výsledok bude tesný
Predseda NR SR Boris Kollár (Sme rodina)
Zradil Matoviča? Kollár pripustil scenár, ktorý sa premiérovi páčiť nebude
Tom Wilson (vľavo) patrí k tvrdým hráčom.
Chárov spoluhráč zákerne zaútočil na hráča Bruins, dodatočne dostal vysoký trest
Labutie jazero: Víťazný výtvor chlapcovi zabral 40 minút.
Foto
Školáci súťažili, kto spraví najlepší výtvor na tanieri: Umelecké diela z fazúľ
V Bratislave sa bude dať otestovať cez víkend (archívne foto).
Myjava otestovala v priebehu dvoch dní 3385 ľudí: Aká je miera pozitivity?
Marek Lukáč je na svoju prácu hrdý.
Foto
Marek navrhol výročný kúsok pre numizmatikov: Pamätná medaila obsypaná päťdesiatkami!
Slovenský futbalista Peter Pekarík (vpravo) z Herthy Berlín a Leon Bailey z Bayeru Leverkusen.
Pekarík sa stal obeťou zmeny systému: Pod novým trénerom takmer nehráva a tímu sa nedarí
Podpredseda vlády SR a minister hospodárstva SR Richard Sulík (SaS)
Čoho všetkého je Sulík schopný? Ak by rekonštrukcia vlády žiadala aj jeho hlavu, tak...