Pre zlepšovanie vášho zážitku na našich stránkach používame cookies. OK
pondelok 22. 4.
Slavomír
Vaše tipy Máte tip na článok, zaujímavé fotografie alebo video? Pošlite nám ich! Poslať tip
10.08.2018, 20:06 | Správy | Zahraničné správy

Českí a slovenskí turisti sa sťažujú: Dovolenka v Tunisku bola ako zo zlého sna, nedostatok jedla bol len začiatok

O hromadnej sťažnosti asi 70 účastníkov dovolenky v Tunisku informoval v piatok internetový server iDNES.cz.

Stalo sa tak v súvislosti s prípadom skupiny českých a slovenských turistov, ktorí v severoafrickej krajine očakávali zaplatenú dovolenku s all inclusive v štvorhviezdičkovom hoteli, avšak realita, s ktorou boli konfrontovaní na mieste, bola diametrálne odlišná.

Jedna z českých účastníčok zájazdu sa vo vysielaní TV Prima posťažovala, že prestieranie bolo špinavé, že si nebolo kde sadnúť a jedla nebol dostatok. Pláž bola podľa českých turistov veľmi špinavá a nezodpovedala ponuke z katalógu cestovnej kancelárie. Navyše hotel nezodpovedal ani prísľubu, že je vhodný pre dovolenky s deťmi, pretože tam boli napríklad nezakryté jednotky klimatizácie alebo skrine s elektrickými obvodmi, takže hrozili úrazy.

Jedného z ubytovaných českých občanov, ktorý sa pokúšal tlmočiť personálu sťažnosti nespokojných návštevníkov, údajne v miestnosti za recepciou zbili traja hoteloví manažéri. Muž, ktorý informoval TV Prima, utrpel fraktúru nosa a hornej končatiny. Predtým ho vraj personál vyzval, aby sa vysťahoval pred hotel, v ktorom sa už ďalej nesmie zdržiavať a nesmie nič hovoriť svojim krajanom, ktorí neovládajú angličtinu.

Podpredseda Asociácie cestovných kancelárií ČR Jan Papež v reakcii pre iDNES.cz uviedol, že v Tunisku je v súčasnosti pomerne kritická situácia s preobsadenosťou hotelov, čo môže byť príčinou ťažkostí českých a slovenských turistov. "Miestni hotelieri predali viac izieb, ako majú k dispozícii, a to sa prejavuje častým sťahovaním ľudí do kapacít, ktoré si nekúpili," citoval ho server.

Podľa Papežových slov je však hromadná sťažnosť zbytočná, sklamaní turisti musia reklamáciu riešiť s cestovnými kanceláriami, v ktorých si dovolenky zakúpili.

Diskusia / 139
Súvisiace články:
Autor: TASR
X

Vami zadané údaje do kontaktného formulára sú spracúvané spoločnosťou Ringier Axel Springer Slovakia, a.s., so sídlom Prievozská 14, 821 09 Bratislava, IČO: 00 678 155, zapísaná v Obchodnom registri Okresného súdu Bratislava I, v odd. Sa, vložka č. 19/B na účely spätného kontaktovania ... Viac informácií k ochrane osobných údajov nájdete tu.

Aktuality.sk Správy Eurovoľby 2019 Šport TV program Počasie Horoskopy
Velka noc
Veľkonočný špeciál: Cudzincom sa šibačka páči, hoci jej nerozumejú Aktuality.sk
Najčítanejšie
3h
24h
Marko Daňo
Šatan oznámil ďalšie skvelé správy: Zámorská posila do útoku
Ukrajinský herec
Oficiálne výsledky Ukrajinských volieb: Vyhral Volodymyr Zelenskyj
Stovky ľudí
Počet obetí na Srí Lanke stúpol na 290: Polícia zadržala už 24 osôb
Stovky ľudí
Tragédia na Srí Lanke: Pri letisku zneškodnili rúrkovú bombu!
Medzi rekordne
Odborníci zverejnili hrozivú správu o počasí: Je to tu. A je to teraz!
Rolling Stones.
Rolling Stones je najdlhšie hrajúcou kapelou sveta: Ich najväčší hit skoro nevyšiel
Veľký talent
Mladíci prehrali aj s domácim Švédskom: Čaká ich zápas o všetko
Eva Kováčová:
Eva Kováčová šéfuje Lige proti rakovine: Dobrý džob vymenila za charitu
Natália
Akvabely z Bratislavy dobývajú svetové bazény: Voda je ich živel už od škôlky
Naklíčte si
Naklíčte si zdravie zo semien: Poradíme vám, ako na to
Prvé úspechy: S
Jozef Exner okúsil svetovú slávu: Úspech v modelingu som vykúpil drogami
Sudánski
Lídri protestov v Sudáne zastavili rozhovory s armádou: Generáli nesplnili ich požiadavky