Mladá žena volala záchrannú službu, pretože mala príšerné bolesti brucha, ale dispečerka to nepovažovala za dostatočne vážny dôvod na výjazd, píše Metro. "Jedného dňa určite zomriete, ako všetci ostatní. Ak mi nepoviete, čo sa deje, položím to," povedala. Namiesto toho, aby vyslala záchranku, dala jej číslo, nech zavolá lekárovi, pretože ona jej nedokáže pomôcť. Naomi sa podarilo zavolať lekárovi, ale musela čakať až päť hodín, kým ju previezli do nemocnice. Nanešťastie v nemocnici utrpela mozgovú porážku a neskôr zomrela v dôsledku zlyhania niekoľkých orgánov.
Telefonická operátorka sa však necíti vinná, ale namiesto toho poukazuje na pracovné podmienky, s akými sa každý deň stretávala. "Sme neustále pod tlakom. Stáva sa, že som dve až tri hodiny na telefóne a nemám čas sa ani postaviť," povedala. Jej právnik povedal, že každý deň jej volá približne 2000 ľudí a bolesť brucha zvyčajne nie je považovaná za núdzovú situáciu. Dispečerka bola dočasne prepustená a začalo sa vyšetrovať, až keď rodina Naomi obdržala nahrávku hovoru.