Vaše tipy Máte tip na článok, zaujímavé fotografie alebo video? Pošlite nám ich! Poslať tip
27.02.2018 00:00 | PR články

Chceme, aby mali naši zákazníci z nakupovania zážitok

Prehľadnosť, jednoduchosť, zariadenie predajne či rýchlosť vybavenia nákupu, ktorá je pre zákazníka veľmi dôležitá najmä pri malých každodenných nákupoch. Aj toto, okrem čerstvosti a šírky sortimentu, sú dôležité atribúty, ktoré si spotrebiteľ v rámci svojej návštevy obchodu všíma.

Obchodný reťazec Kaufland preto prišiel s novým konceptom svojich predajní. „Pravidelne sa zaoberáme trendami v rámci trhu a snažíme sa ich postupne zavádzať do praxe,“ hovorí Lucia Langová, hovorkyňa spoločnosti Kaufland. Ako dodáva, chcú aby mali zákazníci len pozitívne emócie a pohodu pri nákupe.

Nový dizajn zvnútra i zvonka

Nový koncept kladie dôraz na voľnejší pohyb v predajni, urýchlenie nákupu vďaka samoobslužným pokladniam, ale aj na väčší priestor na jeho samotnú realizáciu. Zákazníkom sú k dispozícií už nielen nákupné vozíky, ale aj menšie nákupné košíky. Nákup sa tak stáva jednoduchším a intuitívnejším. Len vlani postupne získala nový dizajn viac než tretina z existujúcich 65 predajní.

Otvoriť galériu
Zdroj: PR článok

Samoobslužné pokladne

Od úspešného spustenia v roku 2016 na prevádzke v Dunajskej Strede sa celkový počet samoobslužných pokladní na predajniach neustále zvyšuje a stali sa štandardom každej novej prevádzky. „Všetci žijeme rýchlo, preferujeme nielen pohodlie, ale aj rýchle a efektívne vybavenie. Aj to bol jeden z dôvodov, prečo sme sa rozhodli zaviesť samoobslužné pokladne. Asi tretina našich zákazníkov ich využíva na pravidelnej báze na menšie nákupy,“ dopĺňa Langová.

Otvoriť galériu
Zdroj: PR článok

Viac možností platby

Na samoobslužných pokladniach sa dá platiť aj v hotovosti a aj platobnou kartou. Nechýba im ani možnosť rýchlej voľby potravín či zrozumiteľné hlasové komentáre. V rámci nového konceptu predajní boli do blízkosti samoobslužných predajní presunuté aj Informačné pulty. V prípade akýchkoľvek nejasností sa tak zákazník vie kedykoľvek obrátiť na obsluhujúci personál, ktorý mu je neustále k dispozícii.

Otvoriť galériu
Zdroj: PR článok

Podľa prianí zákazníkov

Vstup na predajnú plochu je po novom rozšírený tak, že sa zákazník ocitne v oddelení ovocia a zeleniny. Odstránenie stredovej regálovej steny dáva zelenú rýchlejšiemu pohybu zákazníkov cez celú predajňu, aj pomedzi jednotlivé oddelenia. Okrem toho sa zmenilo aj umiestnenie pekárne, ktorá sa nachádza hneď za ovocím a zeleninou, pribudol regál s tovarom na malý rýchly nákup. Po novom je mraziarenský tovar umiestnený pri pokladniach, čo zákazníkom prinesie nielen urýchlenie nákupu, ale aj praktickosť. Zmenené je aj rozmiestnenie sortimentu v predajni tak, aby zodpovedalo nárokom a požiadavkám nakupujúcich.

Otvoriť galériu
Zdroj: PR článok

Jedna otázka pre

Luciu Langovú, hovorkyňu Kauflandu

Vaše prevádzky sa postupne prestavujú podľa nových štandardov. Čo je za týmito zmenami?

Vnímame, že naši zákazníci preferujú pri nákupe nielen čerstvosť, pohodlie a široký sortiment, ale aj možnosť rýchleho a efektívneho nákupu. Preto sme sa rozhodli vyjsť v ústrety aj ich novým prianiam. Meníme prítomnosť, a tým tvoríme budúcnosť. Prinášame tzv. otvorený koncept, čo znamená, že sme rozšírili uličky, znížili regály na 1,8 m a odstránili stredovú regálovú stenu – tým sa celá predajná plocha stala prehľadnejšia, otvorenejšia a pohyb v nej voľnejší. Na každej prevádzke sa nachádzajú aj tzv. koncesionári - drobné obchodíky, ktoré ponúkajú doplnkové služby. Ich dizajn sme zjednotili, aby lahodil oku a bol prehľadnejší. Každý ocení, ak môže všetky svoje nákupy a potreby vybaviť na jednom mieste, a ušetrí tým množstvo času – či už je to kúpa liekov, podanie stávky, alebo nákup kytice pre svoju partnerku. Okrem toho by sme chceli, aby u nás zákazníci nielen nakúpili, ale aj strávili príjemný čas pri káve alebo si dali chutný obed. Preto sme zaviedli koncept „food court“. Výsledkom je „one-stop- shopping“, teda všetko vybavené počas jedného nákupu. Naši zákazníci sa môžu tešiť na úplné nový zážitok z nakupovania.

Viac k téme:
Diskusia /
Súvisiace články:
Autor: PR článok

Vami zadané údaje do kontaktného formulára sú spracúvané spoločnosťou FPD Media, a.s., so sídlom Prievozská 14, 821 09 Bratislava, IČO: 47 237 601, zapísaná v Obchodnom registri Okresného súdu Bratislava I, v odd. Sa, vložka č. 6882/B na účely spätného kontaktovania. Prečítajte si viac informácií k ochrane osobných údajov viac informácií k ochrane osobných údajov.

Odporúčame z TIVI.sk


Bratislavské módne dni.
Foto
FOTOGALÉRIA z Bratislavských módnych dní: Nahodená Šimkovičová prišla s dcérou a aha, kto ukázal ZADOK!
Spišský hrad, Slovensko.
Komplikácie s obnovou Spišského hradu: Rekonštrukcia natrafila na ďalší problém
(ilustračné foto).
Letecké spoločnosti reagujú na vyostrený konflikt medzi Izraelom a Iránom: Čo sa mení?
(ilustračné foto)
Idem si po alebo pre vodu? Správna možnosť je len jedna! Vždy sa používa táto predložka
Bombardér B-1 Lancer (ilustračné foto).
Pád strategického bombardéra má tragickú dohru: Rusko informovalo o úmrtí, pátranie ďalej pokračuje
ilustračné foto
Irán pod zúrivou paľbou Izraela: Zasiahli výbuchy aj jadrové zariadenia?!
(ilustračné foto)
Pozor! Čierny kašeľ úraduje v tomto kraji: Čísla stúpajú, buďte opatrní
Foto
Pôvabná dcéra Pavla Nedvěda sa pochválila: Otec a mama opäť spolu!
Vyhlásenie šéfredaktorov denníkov Plus JEDEN DEŇ, Nový Čas a týždenníka PLUS 7 DNÍ
Dara Rolins niesla záplavy veľmi ťažko.
Dara Rolins v centre šialených záplav v Dubaji: Taký EXTRÉM ešte nezažila
Útok ruskej armády na mesto Dnipro.
Foto
Krvavý útok na Ukrajine: Rusi udreli smrtiacou silou! FOTO zo zasiahnutého mesta
Rodinka vo chvíľach šťastia. Tie sú nenávratne preč...
Váš Tip
Janka bola zdravá mladá žena, po pôrode synčeka zomrela: Čo sa stalo v osudný deň?