Vaše tipy Máte tip na článok, zaujímavé fotografie alebo video? Pošlite nám ich! Poslať tip
27.02.2018 00:00 | PR články

Chceme, aby mali naši zákazníci z nakupovania zážitok

Prehľadnosť, jednoduchosť, zariadenie predajne či rýchlosť vybavenia nákupu, ktorá je pre zákazníka veľmi dôležitá najmä pri malých každodenných nákupoch. Aj toto, okrem čerstvosti a šírky sortimentu, sú dôležité atribúty, ktoré si spotrebiteľ v rámci svojej návštevy obchodu všíma.

Obchodný reťazec Kaufland preto prišiel s novým konceptom svojich predajní. „Pravidelne sa zaoberáme trendami v rámci trhu a snažíme sa ich postupne zavádzať do praxe,“ hovorí Lucia Langová, hovorkyňa spoločnosti Kaufland. Ako dodáva, chcú aby mali zákazníci len pozitívne emócie a pohodu pri nákupe.

Nový dizajn zvnútra i zvonka

Nový koncept kladie dôraz na voľnejší pohyb v predajni, urýchlenie nákupu vďaka samoobslužným pokladniam, ale aj na väčší priestor na jeho samotnú realizáciu. Zákazníkom sú k dispozícií už nielen nákupné vozíky, ale aj menšie nákupné košíky. Nákup sa tak stáva jednoduchším a intuitívnejším. Len vlani postupne získala nový dizajn viac než tretina z existujúcich 65 predajní.

Otvoriť galériu
Zdroj: PR článok

Samoobslužné pokladne

Od úspešného spustenia v roku 2016 na prevádzke v Dunajskej Strede sa celkový počet samoobslužných pokladní na predajniach neustále zvyšuje a stali sa štandardom každej novej prevádzky. „Všetci žijeme rýchlo, preferujeme nielen pohodlie, ale aj rýchle a efektívne vybavenie. Aj to bol jeden z dôvodov, prečo sme sa rozhodli zaviesť samoobslužné pokladne. Asi tretina našich zákazníkov ich využíva na pravidelnej báze na menšie nákupy,“ dopĺňa Langová.

Otvoriť galériu
Zdroj: PR článok

Viac možností platby

Na samoobslužných pokladniach sa dá platiť aj v hotovosti a aj platobnou kartou. Nechýba im ani možnosť rýchlej voľby potravín či zrozumiteľné hlasové komentáre. V rámci nového konceptu predajní boli do blízkosti samoobslužných predajní presunuté aj Informačné pulty. V prípade akýchkoľvek nejasností sa tak zákazník vie kedykoľvek obrátiť na obsluhujúci personál, ktorý mu je neustále k dispozícii.

Otvoriť galériu
Zdroj: PR článok

Podľa prianí zákazníkov

Vstup na predajnú plochu je po novom rozšírený tak, že sa zákazník ocitne v oddelení ovocia a zeleniny. Odstránenie stredovej regálovej steny dáva zelenú rýchlejšiemu pohybu zákazníkov cez celú predajňu, aj pomedzi jednotlivé oddelenia. Okrem toho sa zmenilo aj umiestnenie pekárne, ktorá sa nachádza hneď za ovocím a zeleninou, pribudol regál s tovarom na malý rýchly nákup. Po novom je mraziarenský tovar umiestnený pri pokladniach, čo zákazníkom prinesie nielen urýchlenie nákupu, ale aj praktickosť. Zmenené je aj rozmiestnenie sortimentu v predajni tak, aby zodpovedalo nárokom a požiadavkám nakupujúcich.

Otvoriť galériu
Zdroj: PR článok

Jedna otázka pre

Luciu Langovú, hovorkyňu Kauflandu

Vaše prevádzky sa postupne prestavujú podľa nových štandardov. Čo je za týmito zmenami?

Vnímame, že naši zákazníci preferujú pri nákupe nielen čerstvosť, pohodlie a široký sortiment, ale aj možnosť rýchleho a efektívneho nákupu. Preto sme sa rozhodli vyjsť v ústrety aj ich novým prianiam. Meníme prítomnosť, a tým tvoríme budúcnosť. Prinášame tzv. otvorený koncept, čo znamená, že sme rozšírili uličky, znížili regály na 1,8 m a odstránili stredovú regálovú stenu – tým sa celá predajná plocha stala prehľadnejšia, otvorenejšia a pohyb v nej voľnejší. Na každej prevádzke sa nachádzajú aj tzv. koncesionári - drobné obchodíky, ktoré ponúkajú doplnkové služby. Ich dizajn sme zjednotili, aby lahodil oku a bol prehľadnejší. Každý ocení, ak môže všetky svoje nákupy a potreby vybaviť na jednom mieste, a ušetrí tým množstvo času – či už je to kúpa liekov, podanie stávky, alebo nákup kytice pre svoju partnerku. Okrem toho by sme chceli, aby u nás zákazníci nielen nakúpili, ale aj strávili príjemný čas pri káve alebo si dali chutný obed. Preto sme zaviedli koncept „food court“. Výsledkom je „one-stop- shopping“, teda všetko vybavené počas jedného nákupu. Naši zákazníci sa môžu tešiť na úplné nový zážitok z nakupovania.

Viac k téme:
Diskusia /
Súvisiace články:
Autor: PR článok

Vami zadané údaje do kontaktného formulára sú spracúvané spoločnosťou FPD Media, a.s., so sídlom Prievozská 14, 821 09 Bratislava, IČO: 47 237 601, zapísaná v Obchodnom registri Okresného súdu Bratislava I, v odd. Sa, vložka č. 6882/B na účely spätného kontaktovania. Prečítajte si viac informácií k ochrane osobných údajov viac informácií k ochrane osobných údajov.

Odporúčame z TIVI.sk


Doktor Kubiš sa môže pochváliť 80-percentnou úspešnosťou liečby.
Sexuológ Ivan Kubiš má po covide oveľa viac práce: Impotentných mužov lieči vlnami!
(ilustračné foto)
Slováci, to tu už dlho nebolo: Príde to v noci a platí výstraha prvého stupňa!
Požiar zničil 9 obydlí a o strechu nad hlavou prišlo takmer 50 ľudí.
Foto
Strašná spúšť v Stropkove: Postavia v osade byty? Takmer 50 ľudí nemá strechu nad hlavou
Vladimir Putin, Volodymyr Zelenskyj.
Pre Ameriku má drsný odkaz Rusko aj Zelenskyj: Prichádza pomoc príliš neskoro?!
Slováková zostala zhrozená po tom, ako zbadala izbu.
Nela Slováková ZHROZENÁ po ubytovaní v luxusnom hoteli: Ty p*čo, povraciam sa! Za TOTO zaplatila 800 eur na noc
Vodič vošiel do protismeru a spôsobil nehodu.
Foto
Z auta ostala kopa šrotu: O tom, čo sa stalo, nemohol vodič tušiť! Môže sa to stať každému
(ilustračné foto)
Chráňte svojich psíkov! Šíri sa NÁKAZA srdcovým červom: Desivé, čo parazit spôsobuje
(ilustračné foto)
Tínedžerka na východe mala chlapcovi zaplatiť za sex: Láska za 3 eurá so šokujúcim záverom!
Magda Šebestová (38).
FotoVáš Tip
Desivá NEHODA missky Šebestovej: Chvíľa nepozornosti ju stála veľa! S TÝMTO sa môže rozlúčiť
(ilustračné foto).
Špecializovaný trestný v kauze Rapid Life: Oslobodil spod obžaloby exšéfa odboru NBS Barriho?
(ilustračné foto)
Ukrajine sa podarila veľká vec! Hlásia úspech: Rusi budú zúriť
Minister vnútra Matúš Šutaj Eštok.
Šutaj Eštok o novom riaditeľovi ÚIS: Táto vec mu od jeho nástupu robí radosť