Slovák zverejnil na internete odkaz pre všetkých, ktorí navštevujú reštaurácie s obsluhou. Žiada ním predovšetkým o toleranciu, spísal však aj zoznam toho, čo u zákazníkov s privretými očami rešpektuje.
"1. Neprekáža mi, keď nenecháte tringelt. Vždy budem usmiaty a priateľský, chápem, že nie každý má peniaze navyše.
2. Neprekážajú mi blbé otázky typu, či je čaj z čerstvej mäty naozaj z čerstvej mäty. Nie každý sa pravidelne stravuje v reštaurácii alebo chodí po kávičkách. Hanba nie je opýtať sa, ale tváriť sa, že všetko viem.
3. Takisto mi neprekáža zarecitovať celé menu a nápojový lístok, aj keď si ho môžete sami prečítať.
4. Tiež mi neprekáža, keď pri vstupe nepozdravíte alebo neodzdravíte. Moje správanie sa k vám nezmení. Je však pravda, že keď zákazník pozdraví, opätuje úsmev a komunikuje priateľsky, mám hneď krajší deň a o to radšej s vami prehodím pár slov a zasmejem sa s vami," vymenoval situácie, ktoré dokáže prehryznúť a potom prešiel k veci.
"Toto mi však naozaj prekáža a rozčuľuje ma. Keď prídem k stolu s vašou objednávkou ovešaný ako vianočný stromček s ťažkými horúcimi taniermi plnými jedla a chcem vám ich servírovať popod váš nos, tak prosím, odložte na tých 10 sekúnd telefón! Tá rozpísaná správa vám neutečie! Rozčuľuje ma, keď stojím pri stole ako puk, hovorím názvy jedál a nikto nereaguje, akoby som tam ani nebol! Ak náhodou zvýšim hlas, tak som drzý čašník!"