Ak si kúpia tímové tričko, budú v ňom mať zabudovaný čip, pomocou ktorého si budú môcť platiť na domácich zápasoch.
Pomocou čipu si budô môcť kúpiť vstupenku na zápas, suveníry v klubovej predajni, ale aj občerstvenie na štadióne.
Vedenie Schalke oznámilo zavedenie tejto absolútnej novinky tento týždeň, iba dva dni potom, čo dotiahli do úspešného konca sponzorský kontrakt s firmou AllyouneedFresh.
Logo online nákupného centra bude v nasledujúcej sezóne na tričkách pre priaznivcov, a v tom logu bude zabudovať spomínaný čip. Dresy samotných futbalistov túto vymoženosť mať nebudú! Čipy budú len v dresoch určených pre fanúšikov.
Klub a firma podpísali štvorročný kontrakt za 20 miliónov eur, z ktorých sa budú hradiť nákupy fanúšikov.