Jej veci boli totiž rozhádzané kade tade, na zemi sa váľalo čisté aj špinavé oblečenie. Po prvotnom šoku zhrozená Mollie zbadala odkaz od plynárov zo spoločnosti British Gas. Napísali jej, že vstúpili do bytu, aby odpojili svoje zariadenie, ale žiadne nenašli. Mollie totiž ani nie je ich zákazníčka!
Následne strávila na telefóne dve hodiny, aby sa od spoločnosti dovolala vysvetlenia, ale neúspešne. Ako píše Daily Mail, presmerovala svoj hnev na facebookovú stránku spoločnosti, kde nechala štipľavú sťažnosť. ,,Len chcem vedieť, prečo si myslíte, že je v poriadku, ak sa bez oprávnenia vlámete do domu niekomu, kto ani nie je váš zákazník, nie je doma a nijak sa mu predtým neohlásite?“ hnevá sa Mollie.
,,Najhoršie na tom je to totálne narušenie súkromia. Neviem, kto bol v mojom dome, čo tam robili, čoho sa chytali,“ napísala Mollie. Chybu si priznala aj firma British Gas. V pláne mala odpojiť predchádzajúceho obyvateľa dievčininho bytu, ktorý sa medizitým odsťahoval. Informovali o tom aj v listoch, tie však boli na jeho meno. ,,Stala sa chyba, za ktorú sa hlboko ospravedlňujeme. Kontaktovali sme už slečnu Hopkins a chceme vzniknutú situáciu napraviť čo najskôr,“ cituje Catrin Millar zo spoločnosti British Gas Daily Mail.