Pre zlepšovanie vášho zážitku na našich stránkach používame cookies. OK
štvrtok 21. 9.
Matúš
11°C  Oblačno  |  Bratislava
Vaše tipy Máte tip na článok, zaujímavé fotografie alebo video? Pošlite nám ich! Poslať tip
31.01.2016, 19:00 | Správy | Servis | Zdravie

28-dňová výzva na chudnutie: Riaďte sa týmito jednoduchými trikmi a štíhla postava je na dosah!

Zbavte sa kíl navyše s Novým Časom! Aj vy ste cez Vianoce pribrali niekoľko kíl a na Nový rok ste si prisahali, že sa ich zbavíte no stále ste nezačali?

Váš obľúbený denník vám prináša 28-dňovú výzvu na chudnutie. Spolu s odborníčkou na výživu Katarínou Skybovou z Inštitútu redukcie a prevencie nadváhy kompliment a trénerom Ľubošom Gsch z portálu pohyb.sk sme pripravili komplexný plán, ako sa kíl zbaviť. V čom spočíva a na čo si dať pozor? Nižšie nájdete jedálniček na druhý týždeň. Pokračovanie nájdete opäť o týždeň na Čas.sk.

 

Jesť budete 5-krát denne v trojhodinových intervaloch. V nasledujúcom rozpise nájdete presnú hmotnosť či počet potravín, ktoré počas štyroch týždňov budete potrebovať. Najlepšie urobíte, ak si ich nakúpite týždeň vopred. Skvelou pomôckou, ktorá vám kupovanie uľahčí, pre vás bude nákupný zoznam na ôsmej strane špeciálu.

Strava však nie je všetko, preto je dôležité, aby ste počas chudnutia aj pravidelne cvičili. Tréningový plán s presným rozpisom pre vás pripravil profesionálny tréner. Nezabudnite! Ak máte nejaké zdravotné problémy, skôr ako sa pustíte do chudnutia, poraďte sa so svojím lekárom.

Nezabudnite!

Muži môžu viac

  • silnejšie pohlavie môže zvýšiť príjem mliečnych výrobkov, chleba, mäsa a mäsových výrobkov
  • denný príjem týchto potravín by však nemal presiahnuť 50 až 100 gramov

Pitný režim

  • denne by ste mali vypiť aspoň 1,5 až 2,5 litra tekutín
  • odporúča sa stolová voda, neperlivé alebo jemne perlivé minerálne vody
  • vhodný je aj bylinkový, čierny alebo zelený čaj, ktorý, samozrejme, nesladíme

Výmena

Tréningový plán: 7 najlepších cvikov na stehná zadok a brucho

Pri zhadzovaní nadbytočných kíl by ste nemali zabúdať ani na cvičenie. Spolu so správne nastaveným jedálničkom vám chudnutie pôjde oveľa ľahšie. Profesionálny tréner Ľuboš Gsch z portálu pohyb.sk pre vás zostavil jednoduchý tréningový plán, ktorý je zložený zo štyroch až siedmich cvikov. Každý týždeň pridáte jeden cvik navyše. Cvičte každý deň v týždni, cvičenie trvá 50 minút, je určené mužom aj ženám bez rozdielu veku.

Druhý týždeň Otvoriť galériu

(pre zväčšenie kliknite na obrázok)

Prvý týždeň

drep 5x 20
tlak nad hlavu 4x 12 – 15
kľuk 4x 10 – 15 
zdvíhanie nôh 4x 10 – 15

Pauzy: Robte si pauzu v dĺžke 30 - 90 sekúnd po každej sérii. To znamená, že urobíte 20 drepov, dáte si minútovú pauzu a znovu urobíte 20 drepov. Čím viac fit sa budete cítiť, tým budú kratšie aj pauzy.

Drep

Drep Otvoriť galériu
Drep
Zdroj: mh

Je to základný cvik. Treba dávať pozor na to, aby boli celé chodidlá opreté o zem, nenadvihovať päty. Je dobrý na svaly stehien, zadku a spodnej časti chrbta. Dole sa nadychujete, hore vydychujete.

Tlak nad hlavu

Tlak nad hlavu Otvoriť galériu

Je dobré použiť disbalančnú pomôcku. Nad hlavu dvíhajte záťaž. Posiluje sa chrbát aj ramená.

Zdvih nôh

Zdvih nôh Otvoriť galériu
Zdvih nôh
Zdroj: mh

Určený na spodnú časť brucha. Pozor na prehýbanie chrbta v spodnej časti. Keď sa stláča brucho, pri pohybe hore, treba vydýchnuť.

Kľuk

Kľuk Otvoriť galériu
Kľuk
Zdroj: mh

Dolu nádych, hore výdych. Svalovo zaťažujeme najmä trup a ruky. Je výborný aj na prednú časť stehien a brucho.

+ 2. týždeň pridať výpad

Výpad Otvoriť galériu
Výpad
Zdroj: mh

Určený najmä na nohy, zadnú časť stehien a zadok. Je veľmi dobrý na chrbticu. Vak môžete nahradiť hocijakou alternatívou. Nie je prioritná záťaž, ale to, aby boli ruky hore. Pri výkroku dole nádych, hore výdych.
Pridať cvik: 3x 10 (každou nohou)

Diskusia / 0
Súvisiace články:
Autor: Čas.sk
X
Najnovšie z rubriky
Najnovšie z rubriky
Aktuality.sk Správy Ekonomika Šport Život TV program Počasie Horoskopy Fair Play M. Kovačiča
SHMÚ: Slovensko čaká chladné a veterné počasie Aktuality.sk
Rýchle správy
pred 20 min
Zrážka dvoch áut Aktuality.sk
V Bratislave na Východnej smerom z Rače do Vajnôr sa zrazili 2 autá, rátajte nárazovo so zdržaním.Zelená vlna
pred 22 min
Separatistické hnutie vyzvalo Kataláncov na protesty Aktuality.sk
Katalánske národné zhromaždenie (ANC) vyzvalo dnes občanov, aby vyšli do ulíc a vyjadrili svoj nesúhlas s postupom španielskej vlády, ktorého súčasťou sú razie a zatýkanie organizátorov referenda o nezávislosti Katalánska naplánovaného na 1. októbra.
pred 34 min
Kamene na vozovke Aktuality.sk
Na obchádzke Kremnických Baní cez Krahule upozorňujete na kamene, ktoré padajú zo svahu na vozovku.Zelená vlna
Ľudoprázdne
Foto
Slovan sa topí v hanbe: Na dedinské zápasy sa chodí pozerať viac priaznivcov!
Osobné auto
Aktualizované
Vážna dopravná nehoda na diaľnici D1: Zahynula Eva († 52)!
Po daždivom
Meteorológovia predpovedajú príjemnú jeseň: Babie leto môže priniesť až 25 °C, kedy k nám ale dorazí?
Záchranárom sa
V Mexiku sa po zemetrasení rozpútal boj s časom: Počet obetí sa vyšplhal k hrozivej cifre!
Marek Hamšík
Famózny obrat Hamšíkovcov v Serii A: Na všetko im stačilo iba päť minút
Naši žiaci
Celoplošné testovanie piatakov sa napokon uskutoční: Už je známy termín
Europoslankyňa
Foto
Monika Beňová o exmanželovom vášnivom bozku s blondínou: Jej reakcia stojí za to!
(ilustračná fotka)
Prvý český džihádista už pozná svoj verdikt: Najvyšší súd rozhodol!
Bruce Jenner
Foto
Olympijský víťaz Bruce Jenner: Najskôr sa chválil prsiami sám, teraz ich vystavila jeho dcéra
Herečka s o 32
Vyčíňanie, pornobásničky a teraz vyhrážanie sa Gregorovej: Naozaj je Koptík tohto schopný?!
(ilustračné foto).
Muž z Nitry bol na hubách, keď to zbadal, volal pomoc: Nebezpečný nález v lese!
Donald Trump sa
Trumpove slová adresované KĽDR sa dočkali reakcie: Urážka jak hrom!