Pre zlepšovanie vášho zážitku na našich stránkach používame cookies. OK
utorok 23. 1.
Miloš
-1°C  Sneženie  |  Bratislava
Vaše tipy Máte tip na článok, zaujímavé fotografie alebo video? Pošlite nám ich! Poslať tip
31.01.2016, 19:00 | Správy | Servis | Zdravie

28-dňová výzva na chudnutie: Riaďte sa týmito jednoduchými trikmi a štíhla postava je na dosah!

Zbavte sa kíl navyše s Novým Časom! Aj vy ste cez Vianoce pribrali niekoľko kíl a na Nový rok ste si prisahali, že sa ich zbavíte no stále ste nezačali?

Váš obľúbený denník vám prináša 28-dňovú výzvu na chudnutie. Spolu s odborníčkou na výživu Katarínou Skybovou z Inštitútu redukcie a prevencie nadváhy kompliment a trénerom Ľubošom Gsch z portálu pohyb.sk sme pripravili komplexný plán, ako sa kíl zbaviť. V čom spočíva a na čo si dať pozor? Nižšie nájdete jedálniček na druhý týždeň. Pokračovanie nájdete opäť o týždeň na Čas.sk.

 

Jesť budete 5-krát denne v trojhodinových intervaloch. V nasledujúcom rozpise nájdete presnú hmotnosť či počet potravín, ktoré počas štyroch týždňov budete potrebovať. Najlepšie urobíte, ak si ich nakúpite týždeň vopred. Skvelou pomôckou, ktorá vám kupovanie uľahčí, pre vás bude nákupný zoznam na ôsmej strane špeciálu.

Strava však nie je všetko, preto je dôležité, aby ste počas chudnutia aj pravidelne cvičili. Tréningový plán s presným rozpisom pre vás pripravil profesionálny tréner. Nezabudnite! Ak máte nejaké zdravotné problémy, skôr ako sa pustíte do chudnutia, poraďte sa so svojím lekárom.

Nezabudnite!

Muži môžu viac

  • silnejšie pohlavie môže zvýšiť príjem mliečnych výrobkov, chleba, mäsa a mäsových výrobkov
  • denný príjem týchto potravín by však nemal presiahnuť 50 až 100 gramov

Pitný režim

  • denne by ste mali vypiť aspoň 1,5 až 2,5 litra tekutín
  • odporúča sa stolová voda, neperlivé alebo jemne perlivé minerálne vody
  • vhodný je aj bylinkový, čierny alebo zelený čaj, ktorý, samozrejme, nesladíme

Výmena

Tréningový plán: 7 najlepších cvikov na stehná zadok a brucho

Pri zhadzovaní nadbytočných kíl by ste nemali zabúdať ani na cvičenie. Spolu so správne nastaveným jedálničkom vám chudnutie pôjde oveľa ľahšie. Profesionálny tréner Ľuboš Gsch z portálu pohyb.sk pre vás zostavil jednoduchý tréningový plán, ktorý je zložený zo štyroch až siedmich cvikov. Každý týždeň pridáte jeden cvik navyše. Cvičte každý deň v týždni, cvičenie trvá 50 minút, je určené mužom aj ženám bez rozdielu veku.

Druhý týždeň Otvoriť galériu

(pre zväčšenie kliknite na obrázok)

Prvý týždeň

drep 5x 20
tlak nad hlavu 4x 12 – 15
kľuk 4x 10 – 15 
zdvíhanie nôh 4x 10 – 15

Pauzy: Robte si pauzu v dĺžke 30 - 90 sekúnd po každej sérii. To znamená, že urobíte 20 drepov, dáte si minútovú pauzu a znovu urobíte 20 drepov. Čím viac fit sa budete cítiť, tým budú kratšie aj pauzy.

Drep

Drep Otvoriť galériu
Drep
Zdroj: mh

Je to základný cvik. Treba dávať pozor na to, aby boli celé chodidlá opreté o zem, nenadvihovať päty. Je dobrý na svaly stehien, zadku a spodnej časti chrbta. Dole sa nadychujete, hore vydychujete.

Tlak nad hlavu

Tlak nad hlavu Otvoriť galériu

Je dobré použiť disbalančnú pomôcku. Nad hlavu dvíhajte záťaž. Posiluje sa chrbát aj ramená.

Zdvih nôh

Zdvih nôh Otvoriť galériu
Zdvih nôh
Zdroj: mh

Určený na spodnú časť brucha. Pozor na prehýbanie chrbta v spodnej časti. Keď sa stláča brucho, pri pohybe hore, treba vydýchnuť.

Kľuk

Kľuk Otvoriť galériu
Kľuk
Zdroj: mh

Dolu nádych, hore výdych. Svalovo zaťažujeme najmä trup a ruky. Je výborný aj na prednú časť stehien a brucho.

+ 2. týždeň pridať výpad

Výpad Otvoriť galériu
Výpad
Zdroj: mh

Určený najmä na nohy, zadnú časť stehien a zadok. Je veľmi dobrý na chrbticu. Vak môžete nahradiť hocijakou alternatívou. Nie je prioritná záťaž, ale to, aby boli ruky hore. Pri výkroku dole nádych, hore výdych.
Pridať cvik: 3x 10 (každou nohou)

Diskusia / 0
Autor: Čas.sk
X
Súvisiace články:
Súvisiace články:
Aktuality.sk Správy Ekonomika Šport Život TV program Počasie Horoskopy Fair Play M. Kovačiča 25 rokov Slovenska
Spravodajské
TOP 7 udalostí v médiách: Česká Prima opäť na odchode, Markíza večer valcuje Aktuality.sk
Rýchle správy
pred 31 min
Filipínska sopka Mayon naďalej chrlí lávu a popol Aktuality.sk
Najaktívnejšia filipínska sopka Mayon pokračovala aj v utorok chrlení fontán červenej horúcej lávy a popola.
07:55
Bývalého pražského imáma a dvoch ďalších Čechov obvinili z terorizmu Aktuality.sk
Obvineniu z priamej účasti v teroristickej organizácii čelí bývalý pražský imám, jeho brat a švagriná. Vzali sa v Sýrii, spoločne cvičili so zbraňami.
07:51
Nominácie na Zlaté maliny: Kráľmi sú 50 odtieňov temnoty a piata časť Transformerov Aktuality.sk
Zlaté maliny, prezývané Razzies, sa udeľujú od roku 1980 v predvečer rozdávania prestížnych Oscarov; tento rok to bude v sobotu 3. marca.
Vojna medzi
Vojna obchodov v Betliari prerástla všetky medze: Zákazníci len krútia hlavami nad tým, čo tam vyrástlo
Lenka Djaková
Fabrika na východe Slovenska chce konkurovať Číne: Odvážne plány do budúcnosti!
Len hodinu pred
Otec zverejnil fotku dcérky († 8) s pizzou, do hodiny bola mŕtva: Krutá smrť anjelika v dome hrôzy!
Brankár Jaroslav
Halák nezabránil prehre s Arizonou, Jurčovi debut veľa radosti nepriniesol
V oblasti spadla
Aktualizované
V Japonsku vybuchla sopka: O život prišiel jeden človek, najmenej 15 zranených!
Kapské Mesto sa
Katastrofický scenár pre juhoafrické veľkomesto: Kapské mesto ostane bez vody
Monika Haklová
Rana pre fanúšikov erotickej ságy! Päťdesiat odtieňov temnoty kraľuje nelichotivej nominácii
Chamonix Mont
Masy sneho ohrozujú dovolenkárov v Alpách: Hromadné evakuácie desiatok lyžiarskych chát
Handzuš sa
Na lavičke Bystrice môže pomôcť legenda: Zaskočí Handzuš za Országha?
Speváčka dostala
Jana Kirschner rieši veľký problém: Hrozí jej odchod od rodiny?!
Tragédia sa
Detaily drámy v Bratislave: Bábätko svedkom vraždy rodičov, hrozivý objav pri výťahu
Nahnevaní
Minister dopravy sa zviezol vo vlaku v rannej špičke, horko to oľutoval: Schytal drsné výčitky