Tá má nálepku ženy, ktorá hovorí od srdca a s riadnou dávnou razantnosti, čo sa ukázalo už v nejednej relácii, v ktorej za roky na výslní pôsobila. Jej neprehliadnuteľnosť sa teraz jeden z reťazcov rozhodol využiť aj v reklame. Nora na spoluprácu prikývla a ako sme sa dozvedeli, jej honorár sa môže šplhať do astronomickej výšky.
Kabrheľová je žena s podrezaným jazykom a rozhodne si od nikoho nedá skákať po hlave. Aj po rokoch vie stále speňažiť pozostatky svojej slávy, čo využila aj pri nedávnom rokovaní s potravinovým reťazcom. V jeho najnovšej reklame totiž Kabrheľová hviezdi ako zákazníčka, ktorá sa predviedla nielen s novým omladzujúcim zostrihom, ale aj v jazyku mladých.
>>>FOTO Nory v jej najnovšom projekte nájdete TU<<<
Vo svojom výstupe pred kamerami sa označila ako Slay queen (mladá žena, ktorá je štýlová, sebavedomá a často vnímaná ako vplyvná a očarujúca, pozn. red.). Ako sme sa dozvedeli od odborníčky na marketing Simony Bubánovej, Nora si za svoj počin určite poriadne namastila vrecká.
„Neviem, ako k zmluve pristúpili, ale za normálnych okolností dostane osoba honorár, ktorý sa skladá z peňazí za účasť na nakrúcaní, samotný honorár za výkon, a teda použitie autorských práv a ešte aj odmenu za mediálne nasadenie. To môže byť rôzne. Buď ide o plnenie v online priestore, kde sa pozerá na počet impressií, teda videní, alebo o reklamu v televízii. Tu to závisí od toho, koľko ľudí má možnosť to vidieť a aké dlhé časové nasadenie daná kampaň má. Čo sa týka celkového honoráru, tak určite sa môžeme baviť o sume v desiatkach tisíc eur,“ povedala Novému Času. Obrátili sme sa aj na Noru, tá sa však nechcela k svojej novej lukratívnej prácičke vyjadriť.