Streda 27. 9.
Cyprián
Vaše tipy Máte tip na článok, zaujímavé fotografie alebo video? Pošlite nám ich! Poslať tip
19.05.2023 00:00 | Správy
Špeciálny projekt

Podeľ sa so svojím víťazstvom ako skutočný kráľ, Krušovice majú veľkú spotrebiteľskú súťaž

Bratislava 9. máj – Skutočný kráľ sa vždy podelí, či už je to dobrá hostina, alebo kráľovské pivo. Toto posolstvo v sebe nesie kampaň pivnej značky Krušovice, ktorá spustila kráľovskú spotrebiteľskú súťaž.

V rámci nej rozdáva atraktívne finančné výhry, ale aj hodnotné ceny ako pobyt na kaštieli v Oponiciach alebo kráľovskú večeru. Hlavnou cenou je finančná odmena vo výške 25 000 eur. Súťaž potrvá do 11. júna.

V poslednej kampani predstavila značka Krušovice svoj nový manifest, v ktorom hovorí o tom, ako sa mení osobnosť značky a jej spotrebitelia rastú a zrejú spolu s ňou. Hlavnou myšlienkou kampane je, že „skutočný kráľ je ten, čo vie nielen brať, ale najmä dávať.“ Hovorí o zmene postoja z „ja“ na „my“ a prízvukuje, že život chutí lepšie, keď si vzájomne pomáhame.

„Každý malý skutok, ktorý spravíme pre toho druhého sa počíta. Vďaka tomu vytvárame naše kráľovstvo lepšie, silnejšie a stabilnejšie. Boli by sme radi, ak si budú výhercovia vedieť toto posolstvo osvojiť a aplikovať do svojho života, nech už je ich predstava o kráľovstve akákoľvek, lebo človeka nerobí kráľom to, ako vyzerá, ale to, aký je vo vnútri,“ vyjadrila sa brand manažérka značky Krušovice Lenka Dvorská a zároveň dodala: „Našim cieľom je, aby výhercovia zdieľali svoju radosť z kráľovskej výhry s blízkymi.“

Kráľovská odmena bude štedrá

Súťaží sa o hlavnú kráľovskú odmenu vo výške 25 000 eur, 10 x pobyt na kaštieli v Oponiciach, 20 x kráľovskú večeru v hodnote 280 eur a každý deň môžu súťažiaci vyhrať okamžitú výhru 100 eur. Nejde teda len o materiálne darčeky, ale o zážitky, ktoré môžu výhercovia zažiť spolu s rodinou a priateľmi.

Otvoriť galériu
Zdroj: HEINEKEN Slovensko

Počúvaj svojich ľudí ako skutočný kráľ

Skutoční králi majú prehľad o svojich nadšencoch, ktorých si vážia a dobre poznajú. Súťaž pivnej značky Krušovice je preto postavená na spotrebiteľskom prieskume, aby dokonale odrážala potreby svojich spotrebiteľov a priniesla im naozaj zaujímavé výhry. Prieskum realizovala agentúra 2muse minulý rok na reprezentatívnej vzorke 608 respondentov. Vyplynulo z neho, že až 40 % dospelých Slovákov sa pomerne rado zúčastňuje akcií a súťaží týkajúcich sa potravín a nápojov. Kľúčové ciele prieskumu sa s ohľadom na spotrebiteľskú spokojnosť a efektivitu súťaže zamerali na to, ako súťaž ovplyvňuje vnímanie značky, nákupné správanie a trendy v spotrebiteľskom správaní počas jej prebiehania.

Súťaž zameraná na priania zákazníkov

Značka Krušovice sa rozhodla vypočuť názory spotrebiteľov a na základe získaných informácií vytvoriť súťaž podľa ich predstáv. „Slovenskí spotrebitelia majú najradšej, ak môžu v súťaži okrem jednej veľkej, ideálne peňažnej, výhry získať aj množstvo menších cien, keďže to zvyšuje ich šance na výhru. Veľká výhra je však neoddeliteľnou súčasťou v prípade, že je dostupných aj veľa malých. Spotrebitelia zároveň uprednostňujú súťaže s čo najjednoduchšími pravidlami a jednoduchým registračným procesom, do ktorého sa môžu zapojiť napríklad zadaním kódu z obalu produktu“, uviedol Matej Hargaš, CMI, Innovation and Media Manager spoločnosti Heineken.

Ako sa zapojiť do súťaže?

Do súťaže sa môže zapojiť každý spotrebiteľ nad 18 rokov kúpou piva Krušovice v špeciálnom súťažnom obale s označením „KRÁĽOVSKÁ SÚŤAŽ“ alebo kúpou dvoch čapovaných pív Krušovice vo vybraných prevádzkach. Získa tak unikátny kód, ktorý je potrebné registrovať SMSkou, alebo zadať prostredníctvom webstránky www.sutaz.krusovice.sk. Nákupom balených produktov Krušovice 12% má šancu vyhrať až trikrát väčšiu. Hrá sa o dennú výhru a týždenné výhry. Po skončení súťaže bude vyžrebovaný zo všetkých unikátnych kódov výherca HLAVNEJ VÝHRY, ktorou je suma 25 000 eur. Súťaž potrvá do 11. júna. Viac informácii nájdete na www.sutaz.krusovice.sk.

Viac k téme:
Súvisiace články:
Autor: Špeciálny projekt

Vami zadané údaje do kontaktného formulára sú spracúvané spoločnosťou FPD Media, a.s., so sídlom Prievozská 14, 821 09 Bratislava, IČO: 47 237 601, zapísaná v Obchodnom registri Okresného súdu Bratislava I, v odd. Sa, vložka č. 6882/B na účely spätného kontaktovania. Prečítajte si viac informácií k ochrane osobných údajov viac informácií k ochrane osobných údajov.



Odporúčame z TIVI.sk


Odporúčame z TIVI.sk
The sun and nine planets of our system orbiting.
Aká je naša budúcnosť? Vedci hovoria o vzniku superkontinentu: Šokujúce odhalenia!
Hungarian parliament in Budapest, in the bank of Danube.
Sčítanie obyvateľov Maďarska prinieslo zaujímavé výsledky: Tento údaj asi nečakali
Row of heavy nuclear missiles against blue sky with clouds. See also:
KĽDR to povedala na plné ústa: Kórejský polostrov je na pokraji jadrovej vojny
16-ročná Viktória Zváčová z Bratislavy.
Polícia pátra po mladučkej Viktórii: Odišla zo školy a odvtedy jej niet! Nevideli ste ju?
(ilustračné foto)
Nemecko chce opäť posilniť hraničné kontroly proti nelegálnym migrantom: Ako to tam bude vyzerať?
Francúzsky prezident Emmanuel Macron a talianska premiérka Giorgia Meloniová.
Foto
Téma, ktorá škrie viaceré krajiny: Macron a Meloniová diskutovali o migračnej otázke
Foto
Narodila sa s vagínou aj semenníkmi: Je to bežnejšie, ako si mnohí myslia! Ako je to možné?
Generálny tajomník OSN António Guterres.
Svet sa púšťa do pretekov v nukleárnom zbrojení: Guterres hovorí o šialenstve, krajiny vyzýva k činom
Nádherná Wanda zverejnila fotky v sexy spodnej bielizni.
Foto
Odvážne fotky Icardiho priateľky: Šla takmer do naha!
Chlapčekovo telo našli bezvládne ležať vedľa svojho otca.
Veronica vtrhla do domu, keď jej ex († 41) nevrátil syna Timoteja († 5): Tá hrôza ju bude mátať do konca života
V rozhovore Fico vysvetľuje, že sa nedá vládnuť so Smerom bez jeho predsedu.
10 rýchlych otázok pre Roberta Fica: Pomoc pre Ukrajinu po voľbách? Takéto má plány
Dvojica sa zoznámila v londýnskom Camdene v roku 2005 a o dva roky neskôr sa vzali.
Amy Winehouse († 27) by oslavovala 40-ku, exmanžel priznal to, čo všetci tušili: Môžem za to ja!