V rámci nej rozdáva atraktívne finančné výhry, ale aj hodnotné ceny ako pobyt na kaštieli v Oponiciach alebo kráľovskú večeru. Hlavnou cenou je finančná odmena vo výške 25 000 eur. Súťaž potrvá do 11. júna.
V poslednej kampani predstavila značka Krušovice svoj nový manifest, v ktorom hovorí o tom, ako sa mení osobnosť značky a jej spotrebitelia rastú a zrejú spolu s ňou. Hlavnou myšlienkou kampane je, že „skutočný kráľ je ten, čo vie nielen brať, ale najmä dávať.“ Hovorí o zmene postoja z „ja“ na „my“ a prízvukuje, že život chutí lepšie, keď si vzájomne pomáhame.
„Každý malý skutok, ktorý spravíme pre toho druhého sa počíta. Vďaka tomu vytvárame naše kráľovstvo lepšie, silnejšie a stabilnejšie. Boli by sme radi, ak si budú výhercovia vedieť toto posolstvo osvojiť a aplikovať do svojho života, nech už je ich predstava o kráľovstve akákoľvek, lebo človeka nerobí kráľom to, ako vyzerá, ale to, aký je vo vnútri,“ vyjadrila sa brand manažérka značky Krušovice Lenka Dvorská a zároveň dodala: „Našim cieľom je, aby výhercovia zdieľali svoju radosť z kráľovskej výhry s blízkymi.“
Kráľovská odmena bude štedrá
Súťaží sa o hlavnú kráľovskú odmenu vo výške 25 000 eur, 10 x pobyt na kaštieli v Oponiciach, 20 x kráľovskú večeru v hodnote 280 eur a každý deň môžu súťažiaci vyhrať okamžitú výhru 100 eur. Nejde teda len o materiálne darčeky, ale o zážitky, ktoré môžu výhercovia zažiť spolu s rodinou a priateľmi.
Počúvaj svojich ľudí ako skutočný kráľ
Skutoční králi majú prehľad o svojich nadšencoch, ktorých si vážia a dobre poznajú. Súťaž pivnej značky Krušovice je preto postavená na spotrebiteľskom prieskume, aby dokonale odrážala potreby svojich spotrebiteľov a priniesla im naozaj zaujímavé výhry. Prieskum realizovala agentúra 2muse minulý rok na reprezentatívnej vzorke 608 respondentov. Vyplynulo z neho, že až 40 % dospelých Slovákov sa pomerne rado zúčastňuje akcií a súťaží týkajúcich sa potravín a nápojov. Kľúčové ciele prieskumu sa s ohľadom na spotrebiteľskú spokojnosť a efektivitu súťaže zamerali na to, ako súťaž ovplyvňuje vnímanie značky, nákupné správanie a trendy v spotrebiteľskom správaní počas jej prebiehania.
Súťaž zameraná na priania zákazníkov
Značka Krušovice sa rozhodla vypočuť názory spotrebiteľov a na základe získaných informácií vytvoriť súťaž podľa ich predstáv. „Slovenskí spotrebitelia majú najradšej, ak môžu v súťaži okrem jednej veľkej, ideálne peňažnej, výhry získať aj množstvo menších cien, keďže to zvyšuje ich šance na výhru. Veľká výhra je však neoddeliteľnou súčasťou v prípade, že je dostupných aj veľa malých. Spotrebitelia zároveň uprednostňujú súťaže s čo najjednoduchšími pravidlami a jednoduchým registračným procesom, do ktorého sa môžu zapojiť napríklad zadaním kódu z obalu produktu“, uviedol Matej Hargaš, CMI, Innovation and Media Manager spoločnosti Heineken.
Ako sa zapojiť do súťaže?
Do súťaže sa môže zapojiť každý spotrebiteľ nad 18 rokov kúpou piva Krušovice v špeciálnom súťažnom obale s označením „KRÁĽOVSKÁ SÚŤAŽ“ alebo kúpou dvoch čapovaných pív Krušovice vo vybraných prevádzkach. Získa tak unikátny kód, ktorý je potrebné registrovať SMSkou, alebo zadať prostredníctvom webstránky www.sutaz.krusovice.sk. Nákupom balených produktov Krušovice 12% má šancu vyhrať až trikrát väčšiu. Hrá sa o dennú výhru a týždenné výhry. Po skončení súťaže bude vyžrebovaný zo všetkých unikátnych kódov výherca HLAVNEJ VÝHRY, ktorou je suma 25 000 eur. Súťaž potrvá do 11. júna. Viac informácii nájdete na www.sutaz.krusovice.sk.