Nedeľa 10. 12.
Radúz
Vaše tipy Máte tip na článok, zaujímavé fotografie alebo video? Pošlite nám ich! Poslať tip
19.05.2023 00:00 | Správy
Špeciálny projekt

Podeľ sa so svojím víťazstvom ako skutočný kráľ, Krušovice majú veľkú spotrebiteľskú súťaž

Bratislava 9. máj – Skutočný kráľ sa vždy podelí, či už je to dobrá hostina, alebo kráľovské pivo. Toto posolstvo v sebe nesie kampaň pivnej značky Krušovice, ktorá spustila kráľovskú spotrebiteľskú súťaž.

V rámci nej rozdáva atraktívne finančné výhry, ale aj hodnotné ceny ako pobyt na kaštieli v Oponiciach alebo kráľovskú večeru. Hlavnou cenou je finančná odmena vo výške 25 000 eur. Súťaž potrvá do 11. júna.

V poslednej kampani predstavila značka Krušovice svoj nový manifest, v ktorom hovorí o tom, ako sa mení osobnosť značky a jej spotrebitelia rastú a zrejú spolu s ňou. Hlavnou myšlienkou kampane je, že „skutočný kráľ je ten, čo vie nielen brať, ale najmä dávať.“ Hovorí o zmene postoja z „ja“ na „my“ a prízvukuje, že život chutí lepšie, keď si vzájomne pomáhame.

„Každý malý skutok, ktorý spravíme pre toho druhého sa počíta. Vďaka tomu vytvárame naše kráľovstvo lepšie, silnejšie a stabilnejšie. Boli by sme radi, ak si budú výhercovia vedieť toto posolstvo osvojiť a aplikovať do svojho života, nech už je ich predstava o kráľovstve akákoľvek, lebo človeka nerobí kráľom to, ako vyzerá, ale to, aký je vo vnútri,“ vyjadrila sa brand manažérka značky Krušovice Lenka Dvorská a zároveň dodala: „Našim cieľom je, aby výhercovia zdieľali svoju radosť z kráľovskej výhry s blízkymi.“

Kráľovská odmena bude štedrá

Súťaží sa o hlavnú kráľovskú odmenu vo výške 25 000 eur, 10 x pobyt na kaštieli v Oponiciach, 20 x kráľovskú večeru v hodnote 280 eur a každý deň môžu súťažiaci vyhrať okamžitú výhru 100 eur. Nejde teda len o materiálne darčeky, ale o zážitky, ktoré môžu výhercovia zažiť spolu s rodinou a priateľmi.

Otvoriť galériu
Zdroj: HEINEKEN Slovensko

Počúvaj svojich ľudí ako skutočný kráľ

Skutoční králi majú prehľad o svojich nadšencoch, ktorých si vážia a dobre poznajú. Súťaž pivnej značky Krušovice je preto postavená na spotrebiteľskom prieskume, aby dokonale odrážala potreby svojich spotrebiteľov a priniesla im naozaj zaujímavé výhry. Prieskum realizovala agentúra 2muse minulý rok na reprezentatívnej vzorke 608 respondentov. Vyplynulo z neho, že až 40 % dospelých Slovákov sa pomerne rado zúčastňuje akcií a súťaží týkajúcich sa potravín a nápojov. Kľúčové ciele prieskumu sa s ohľadom na spotrebiteľskú spokojnosť a efektivitu súťaže zamerali na to, ako súťaž ovplyvňuje vnímanie značky, nákupné správanie a trendy v spotrebiteľskom správaní počas jej prebiehania.

Súťaž zameraná na priania zákazníkov

Značka Krušovice sa rozhodla vypočuť názory spotrebiteľov a na základe získaných informácií vytvoriť súťaž podľa ich predstáv. „Slovenskí spotrebitelia majú najradšej, ak môžu v súťaži okrem jednej veľkej, ideálne peňažnej, výhry získať aj množstvo menších cien, keďže to zvyšuje ich šance na výhru. Veľká výhra je však neoddeliteľnou súčasťou v prípade, že je dostupných aj veľa malých. Spotrebitelia zároveň uprednostňujú súťaže s čo najjednoduchšími pravidlami a jednoduchým registračným procesom, do ktorého sa môžu zapojiť napríklad zadaním kódu z obalu produktu“, uviedol Matej Hargaš, CMI, Innovation and Media Manager spoločnosti Heineken.

Ako sa zapojiť do súťaže?

Do súťaže sa môže zapojiť každý spotrebiteľ nad 18 rokov kúpou piva Krušovice v špeciálnom súťažnom obale s označením „KRÁĽOVSKÁ SÚŤAŽ“ alebo kúpou dvoch čapovaných pív Krušovice vo vybraných prevádzkach. Získa tak unikátny kód, ktorý je potrebné registrovať SMSkou, alebo zadať prostredníctvom webstránky www.sutaz.krusovice.sk. Nákupom balených produktov Krušovice 12% má šancu vyhrať až trikrát väčšiu. Hrá sa o dennú výhru a týždenné výhry. Po skončení súťaže bude vyžrebovaný zo všetkých unikátnych kódov výherca HLAVNEJ VÝHRY, ktorou je suma 25 000 eur. Súťaž potrvá do 11. júna. Viac informácii nájdete na www.sutaz.krusovice.sk.

Viac k téme:
Súvisiace články:
Autor: Špeciálny projekt

Vami zadané údaje do kontaktného formulára sú spracúvané spoločnosťou FPD Media, a.s., so sídlom Prievozská 14, 821 09 Bratislava, IČO: 47 237 601, zapísaná v Obchodnom registri Okresného súdu Bratislava I, v odd. Sa, vložka č. 6882/B na účely spätného kontaktovania. Prečítajte si viac informácií k ochrane osobných údajov viac informácií k ochrane osobných údajov.



Odporúčame z TIVI.sk


Odporúčame z TIVI.sk
Napriek zdravotným problémom milovanej osoby
Miro nestráca
nádej.
Miro Jaroš bol v detstve poriadny kvietok: Z jeho huncúctiev pôjdete do kolien!
Shot of a uncomfortable looking woman holding her head in discomfort due to pain at home during the day
Trpíte častými bolesťami hlavy či hrudníka? Odborník radí, aby ste neprepadli panike
Maďarský premiér Viktor Orbán
Kyjev schválil nový zákon: Orbán ostal v šoku! Toto len tak nenechá
Žena našla účinný spôsob, ako vyčistiť práčku.
Žena odhaľuje tajné tlačidlo v práčke: Vaše oblečenie nikdy nebude voňavejšie!
Abused little girl with her abuser gripping her shoulder
Policajti narušili odporný biznis: Z toho, čo našli pri domovej prehliadke, sa zdvíha žalúdok
Kaye tvrdí, že je takto oveľa šťastnejšia.
Foto
Šokujúce svedectvo zdravotnej sestry: Milujem sa pozerať, ako to manžel robí s inými!
Nemecká ministerka vnútra Nancy Faeserová.
Nemecká ministerka sa obáva olympijských hier 2024: Putin má voľný prístup, situácia sa môže vážne zvrtnúť
(ilustračné foto)
Slovákovi hrozí za neoprávnené nakladanie s odpadom basa: Špekulácie ho vyjdú ešte draho
Dominika Cibulková sa rada fanúšikov predvádza s výberom outfitu.
Cibulková zažila horor: Chceli ma zabiť! Pomohlo jej jediné
(ilustračné foto).
Slováci, pripravte sa: V noci to príde! Ak môžete, ostaňte radšej doma
Česká polícia pátra po 42-ročnom Martinovi Charvátovi.
Doma zanechal list na rozlúčku a zmizol: Martin, kde si?! Jeho mobil našli v lese
HZS: Horskí záchranári zo Skalky pomáhali 81-ročnému turistovi. (ilu)
Záchranári zo Skalky utekali za turistom: Okamžitá pomoc! Čo sa mu stalo?