Chladiaca kvapalina
Predstavuje rovnako dôležitý prvok v správnom chode agregátu. Odvádza teplo od celého bloku až do chladiča, no aby všetko fungovalo, ako má, musí mať dostatočne nízky bod mrazu a obsahovať aditíva, ktoré dokážu ochrániť kovové prvky pred koróziou a gumové časti zasa pred popraskaním. Odporúča sa meniť ju každé 2 roky. Prečo? Odparujú sa z nej dôležité prísady, a tak i keď máte rovnaký objem, nemá identickú účinnosť.
Peľový filter
Na chod auta nemá význam, no pre komfort posádky je dôležitý. Zvažovať by ste tento úkon mali po absolvovaní 15 000 kilometrov. Ak je zanesený, prejavuje sa to nepríjemným zápachom a zahmlievaním skiel.
Vzduchový filter
Moderné motory sú náramne náchylné na kvalitu vzduchu v sacom potrubí. Pokiaľ však máte zanesený vzduchový filter, môže sa v lepšom prípade prejaviť nedostatok vzduchu zvýšenou spotrebou, v horšom sa citeľne zníži výkon. Do servisu by ste mali zájsť približne po 30 000 najazdených kilometroch. Ak však cítite stratu výkonu, zamierte tam skôr. V prípade pretrhnutia však hrozí, že sa do spaľovacej komory dostanú väčšie nečistoty, ktoré môžu spôsobiť poškodenia.