Ostrieľaný moderátor Vilo Rozboril (46) to má namierené do konkurenčnej Jojky.
Okrem dohodnutého projektu jesennej sezóny by mu televízia na Kolibe mala už na jar pripraviť obrovskú šou. Podľa informácií Nového Času by sa Rozboril mohol objaviť v pripravovanom česko-slovenskom formáte Test národov. Pre bývalého markizáka tak pôjde o úplne inú polohu na akú sme uňho boli doteraz zvyknutí. Zvládne on sám tento test pred národom?!
Rozboril bol dlhých šestnásť rokov zárukou zábavy na obrazovkách televízie Markíza. Moderátor, ktorý sa od roku 2008 objavoval v relácii Modré z neba však v televízii v Záhorskej Bystrici nadobro skončil. Bez chlebodarcu však dlho nezostal. Skočila po ňom Jojka, ktorá ho okamžite dosadila do megaprojektu, ktorý bude siahať až za hranice Slovenska - do Českej republiky. „Rokovania s Vilom ohľadom aj tohto projektu prebiehajú a veríme, že ich aj v tomto prípade dovedieme do zdarného konca,“ povedal riaditeľ televízie Joj František Borovský.
Podľa informácií Nového Času by mohol Rozboril moderovať jedinečnú šou Test národov. „Áno, je to pravda, chystáme Test národov,“ potvrdil informáciu Borovský. Ak si Rozboril s Borovským ujednotia podmienky spolupráce, moderátor by sa mohol na obrazovke už na jar ukazovať častejšie, keďže nepôjde len o jednorazovku! „Chceme, aby v jarnej časti sezóny trval tento projekt niekoľko mesiacov. Vždy raz do týždňa, samozrejme v hlavnom vysielacom čase,“ dodal Borovský. Rozboril by sa tak stal tvárou televízie Joj už v nasledujúcej jarnej sezóne. „Test národov je dobrá vec. Dobrý nápad. Je to jeden z návrhov. Uvidí sa, k čomu sa dopracujeme do konca januára. Tých návrhov a nápadov je viac,“ priznal Novému Času Rozboril, ktorý by mal na obrazovkách Jojky zotrvať aj ďalšie sezóny.
O čom je Test národa?
Obdobný formát Test národa pripravila po prvýkrát TV Markíza v spolupráci s TV Nova. Išlo o unikátnu reláciu, v ktorej obidve stanice v priamom prenose preskúšali slovenský aj český národ zo všeobecných vedomostí. Prvými moderátormi boli Adela Banášová a Dalibor Gondík. V štúdiu bolo sedem skupín - učitelia, maturanti, policajti, blondínky, školníci, remeselníci a celebrity, užívatelia internetu, diváci prihlásení prostredníctvom SMS a diváci pri televíznych obrazovkách, ktorí odpovedali na 50 otázok z piatich oblastí (literatúra, zemepis, dejepis, prírodné vedy a umenie).