POSLAŤ TIP
25.04.2014
Marek

Nový Čas je stále najčítanejší denník

Nový Čas je stále najčítanejší denník Autor: Archív
08.08.2008, 20:56 | BRATISLAVA - Čítanosť slovenských denníkov oproti obdobiu 17. novembra 2007 až 30. marca 2008 vzrástla o dve percenta.

Dokopy ich číta 45 percent populácie. Vyplýva to z prieskumu Market & Media & Lifestyle - Target Group Index, ktorý uskutočnila spoločnosť Median Sk v období 7. januára až 22. júna.

Z výsledkov prieskumu vyplýva, že najpopulárnejší je Nový čas (26%). Druhý v poradí skončil denník Sme s deviatimi percentami. Denník Pravda je na tretej pozícii rovnako s deviatimi percentami. Nasleduje denník Plus jeden deň (7%), Korzár (4%) a Šport (4%).

Celková čítanosť týždenníkov všeobecne vzrástla o jedno percento. Prvú priečku obsadil týždenník Plus 7 dní (15%), druhú Život (12%) a prvú trojicu uzatvára Nový Čas pre ženy (10%). Časopis Markíza sa umiestnil na štvrtom mieste (9%), na piatom Báječná žena (7%) a na šiestom Eurotelevízia (6%). Prehľad uzatvára týždenník Katolícke noviny s piatimi percentami.

Popularita dvojtýždenníkov sa nezmenila. Najčítanejším titulom je TV max so štyrmi percentami. Dvojtýždenník Tele plus dosiahol rovnako štyri percentá a za ním sa zaradil dvojtýždenník Teleprogram s tromi percentami. Jedno percento dosiahli dvojtýždenníky Relax, Žena a život, TV Svet a Autoburza.

Poradie mesačníkov, ktoré sa na Slovensku predávajú, otvára časopis Eva s desiatimi percentami. Ďalšiu priečku obsadil mesačník Zdravie s rovnakým počtom percent. Emmu číta deväť percent obyvateľov SR. Záhradkár dosiahol osem percent. Prvú päticu uzatvára mesačník Rebecca so šiestimi percentami.
Prieskum sa bol urobený na populácii vo veku 14-79 rokov, TASR informovala Linda Kleinertová z Median Sk.

Televíziu pozerá 90 percent Slovákov

Televíziu pozeralo za prvý a druhý štvrťrok tohto roka 90 percent Slovákov, čo predstavuje viac ako štyri milióny divákov. Vyplýva to z prieskumu Market & Media & Lifestyle - Target Group Index, ktorý uskutočnila spoločnosť Median Sk v období 7. januára až 22. júna.

Najvyššiu popularitu dosiahla Televízia Markíza - 66 percent. Sledovanosť na úrovni 33 percent zaznamenala TV JOJ, za ňou sa umiestnila Jednotka s 29 percentami. Nasleduje Dvojka (6%), Prima TV (5%), Nova a TA3 (4%). Prvú desiatku najsledovanejších televíznych staníc uzatvárajú RTL Klub s troma percentami, ČT1 a TV2 s dvojpercentnou sledovanosťou.

Celková počúvanosť rádií v parametri „počúval včera„ predstavuje 74 percent. Poradie otvára Rádio Expres s 23 percentami, ďalej nasleduje Rádio Slovensko (18%), Fun rádio (14%). S ôsmimi percentami sa na štvrtej priečke umiestnili Jemné melódie a piatu obsadilo Rádio Regina (7%). Na šiestom mieste je rádio Okey s rovnakým počtom percent a siedma priečka patrí Rádiu Viva (4%).

dnes 06:00 Čas pre ženy

66 zoštíhľujúcich trikov na jar: Keď teraz neschudnete, tak potom už nikdy!

Žiadne hladovanie, žiadne odriekanie, a to všetko aj bez rátania kalórií. A predsa zhodíte zopár nadbytočných kíl, navyše bez jojo efektu.

66 zoštíhľujúcich trikov na jar: Keď teraz neschudnete, tak potom už nikdy!
Mladá Američanka chcela uniknúť pred políciou: Neuverili by ste, kam si ukryla nabitú zbraň!

V hlave jej skrsol nevšedný nápad. Mladá Američanka sa chcela zachrániť pred políciou, zbraň si strčila na veľmi čudné miesto. 

Zvrátená rodinka: Otec ničí malému dieťatku zdravie, matka sa na tom len smeje!

Nezodpovední rodičia pridali na internet video, ktoré pobúrilo tisíce ľudí.

NAJNOVŠIE Z RUBRIKY

Ďalší zranení na Ukrajine: Stanoviskom provládnej domobrany otriasol výbuch!

Domobrana buduje stanoviská na ochranu pred proruskými separatistami, na jednom z nich prišlo k explózii.

Polícia pátra po tejto nezvestnej žene: Do práce už neprišla!

Policajti žiadajú verejnosť o pomoc pri pátraní po nezvestnej Nataši Szikonyovej, narodenej 26. júla 1971, trvale bytom Šamorín, Čilistovská 6. 

Firmy balia kufre zo Slovenska

Vládne opatrenia na zamedzenie odchodu firiem do daňových rajov sa míňajú účinkom. Kroky kabinetu skôr ešte viac motivujú...