POSLAŤ TIP
20.04.2014
Marcel

Nový Čas je stále najčítanejší denník

Nový Čas je stále najčítanejší denník Autor: Archív
08.08.2008, 20:56 | BRATISLAVA - Čítanosť slovenských denníkov oproti obdobiu 17. novembra 2007 až 30. marca 2008 vzrástla o dve percenta.

Dokopy ich číta 45 percent populácie. Vyplýva to z prieskumu Market & Media & Lifestyle - Target Group Index, ktorý uskutočnila spoločnosť Median Sk v období 7. januára až 22. júna.

Z výsledkov prieskumu vyplýva, že najpopulárnejší je Nový čas (26%). Druhý v poradí skončil denník Sme s deviatimi percentami. Denník Pravda je na tretej pozícii rovnako s deviatimi percentami. Nasleduje denník Plus jeden deň (7%), Korzár (4%) a Šport (4%).

Celková čítanosť týždenníkov všeobecne vzrástla o jedno percento. Prvú priečku obsadil týždenník Plus 7 dní (15%), druhú Život (12%) a prvú trojicu uzatvára Nový Čas pre ženy (10%). Časopis Markíza sa umiestnil na štvrtom mieste (9%), na piatom Báječná žena (7%) a na šiestom Eurotelevízia (6%). Prehľad uzatvára týždenník Katolícke noviny s piatimi percentami.

Popularita dvojtýždenníkov sa nezmenila. Najčítanejším titulom je TV max so štyrmi percentami. Dvojtýždenník Tele plus dosiahol rovnako štyri percentá a za ním sa zaradil dvojtýždenník Teleprogram s tromi percentami. Jedno percento dosiahli dvojtýždenníky Relax, Žena a život, TV Svet a Autoburza.

Poradie mesačníkov, ktoré sa na Slovensku predávajú, otvára časopis Eva s desiatimi percentami. Ďalšiu priečku obsadil mesačník Zdravie s rovnakým počtom percent. Emmu číta deväť percent obyvateľov SR. Záhradkár dosiahol osem percent. Prvú päticu uzatvára mesačník Rebecca so šiestimi percentami.
Prieskum sa bol urobený na populácii vo veku 14-79 rokov, TASR informovala Linda Kleinertová z Median Sk.

Televíziu pozerá 90 percent Slovákov

Televíziu pozeralo za prvý a druhý štvrťrok tohto roka 90 percent Slovákov, čo predstavuje viac ako štyri milióny divákov. Vyplýva to z prieskumu Market & Media & Lifestyle - Target Group Index, ktorý uskutočnila spoločnosť Median Sk v období 7. januára až 22. júna.

Najvyššiu popularitu dosiahla Televízia Markíza - 66 percent. Sledovanosť na úrovni 33 percent zaznamenala TV JOJ, za ňou sa umiestnila Jednotka s 29 percentami. Nasleduje Dvojka (6%), Prima TV (5%), Nova a TA3 (4%). Prvú desiatku najsledovanejších televíznych staníc uzatvárajú RTL Klub s troma percentami, ČT1 a TV2 s dvojpercentnou sledovanosťou.

Celková počúvanosť rádií v parametri „počúval včera„ predstavuje 74 percent. Poradie otvára Rádio Expres s 23 percentami, ďalej nasleduje Rádio Slovensko (18%), Fun rádio (14%). S ôsmimi percentami sa na štvrtej priečke umiestnili Jemné melódie a piatu obsadilo Rádio Regina (7%). Na šiestom mieste je rádio Okey s rovnakým počtom percent a siedma priečka patrí Rádiu Viva (4%).

dnes 18:00 Správy

Sedem faktov, ktoré vám otvoria oči: Takto vyzerá život v 21. storočí!

Svet sa za posledné desaťročia dramaticky zmenil. Tieto obrázky sú toho jasným dôkazom.

Sedem faktov, ktoré vám otvoria oči: Takto vyzerá život v 21. storočí!
Ťažká autonehoda navždy zmenila môj život: Nikdy neuvidím muža, ktorého milujem

Pamätám si iba to, ako som sa snažila dostať von z prevráteného auta, ktoré neskôr skončilo v plameňoch a tie zasiahli aj mňa...

Golonka začal kampaň do europarlamentu: Jeden výrok a ľudia sa červenali aj za hokejistu!

Chce do Bruselu! Bývalý vynikajúci hokejista Jozef Golonka (76) je lídrom politickej strany SMS v májových eurovoľbách.

NAJNOVŠIE Z RUBRIKY

Zomrel herec Antonín Molčík († 74), hlas majora Winchestera v M.A.S.H

Antonín Molčík († 74), známy predovšetkým z televíznych seriálov, rozhlasových hier a dabingu, v piatok zomrel.

Napätie na východe Ukrajiny neustáva: Pri prestrelke zahynulo päť ľudí!

Ukrajina a Rusko sa vzájomne obvinili z rannej prestrelky na kontrolnom stanovišti proruských povstalcov na východe Ukrajiny.

TOP 5: Najbohatší oligarchovia

Ruskí oligarchovia vládnu kapitálom. Ich vzťahy s politickou elitou sa považujú za vysoko nadštandardné, ale s niečim podobným sa...