Používaním stránok prevádzkovaných Azet.sk, a.s. súhlasíte s používaním cookies, ktoré nám pomáhajú zabezpečiť lepšie služby.OK Viac info
POSLAŤ TIP
22.12.2014
Adela
Odporučiť na Facebooku

Nový Čas je stále najčítanejší denník

Nový Čas je stále najčítanejší denník Autor: Archív
08.08.2008, 20:56 | BRATISLAVA - Čítanosť slovenských denníkov oproti obdobiu 17. novembra 2007 až 30. marca 2008 vzrástla o dve percenta.

Dokopy ich číta 45 percent populácie. Vyplýva to z prieskumu Market & Media & Lifestyle - Target Group Index, ktorý uskutočnila spoločnosť Median Sk v období 7. januára až 22. júna.

Z výsledkov prieskumu vyplýva, že najpopulárnejší je Nový čas (26%). Druhý v poradí skončil denník Sme s deviatimi percentami. Denník Pravda je na tretej pozícii rovnako s deviatimi percentami. Nasleduje denník Plus jeden deň (7%), Korzár (4%) a Šport (4%).

Celková čítanosť týždenníkov všeobecne vzrástla o jedno percento. Prvú priečku obsadil týždenník Plus 7 dní (15%), druhú Život (12%) a prvú trojicu uzatvára Nový Čas pre ženy (10%). Časopis Markíza sa umiestnil na štvrtom mieste (9%), na piatom Báječná žena (7%) a na šiestom Eurotelevízia (6%). Prehľad uzatvára týždenník Katolícke noviny s piatimi percentami.

Popularita dvojtýždenníkov sa nezmenila. Najčítanejším titulom je TV max so štyrmi percentami. Dvojtýždenník Tele plus dosiahol rovnako štyri percentá a za ním sa zaradil dvojtýždenník Teleprogram s tromi percentami. Jedno percento dosiahli dvojtýždenníky Relax, Žena a život, TV Svet a Autoburza.

Poradie mesačníkov, ktoré sa na Slovensku predávajú, otvára časopis Eva s desiatimi percentami. Ďalšiu priečku obsadil mesačník Zdravie s rovnakým počtom percent. Emmu číta deväť percent obyvateľov SR. Záhradkár dosiahol osem percent. Prvú päticu uzatvára mesačník Rebecca so šiestimi percentami.
Prieskum sa bol urobený na populácii vo veku 14-79 rokov, TASR informovala Linda Kleinertová z Median Sk.

Televíziu pozerá 90 percent Slovákov

Televíziu pozeralo za prvý a druhý štvrťrok tohto roka 90 percent Slovákov, čo predstavuje viac ako štyri milióny divákov. Vyplýva to z prieskumu Market & Media & Lifestyle - Target Group Index, ktorý uskutočnila spoločnosť Median Sk v období 7. januára až 22. júna.

Najvyššiu popularitu dosiahla Televízia Markíza - 66 percent. Sledovanosť na úrovni 33 percent zaznamenala TV JOJ, za ňou sa umiestnila Jednotka s 29 percentami. Nasleduje Dvojka (6%), Prima TV (5%), Nova a TA3 (4%). Prvú desiatku najsledovanejších televíznych staníc uzatvárajú RTL Klub s troma percentami, ČT1 a TV2 s dvojpercentnou sledovanosťou.

Celková počúvanosť rádií v parametri „počúval včera„ predstavuje 74 percent. Poradie otvára Rádio Expres s 23 percentami, ďalej nasleduje Rádio Slovensko (18%), Fun rádio (14%). S ôsmimi percentami sa na štvrtej priečke umiestnili Jemné melódie a piatu obsadilo Rádio Regina (7%). Na šiestom mieste je rádio Okey s rovnakým počtom percent a siedma priečka patrí Rádiu Viva (4%).

dnes 05:50 Správy 3 mapy smrti a zločinu na Slovensku: Čo vám najviac hrozí na mieste, kde bývate?

Aj keď sú Košice podľa polície druhým najbezpečnejším krajským mestom na Slovensku, kriminalita úplne nevymizla ani tohto roku.

3 mapy smrti a zločinu na Slovensku: Čo vám najviac hrozí na mieste, kde bývate?
Obec Buzitka ako ukážkové Kocúrkovo: Starostku si zvolili, no voľby si zopakujú!

Voľby sa v normálnom termíne neuskutočnili. Ojedinelá situácia v Buzitke (okr. Lučenec) nastala kvôli kandidátovi na starostu Miroslavovi Malatincovi.

Zlatica Puškárová vyšla s pravdou von: Ako je to s jej tehotenstvom?

Moderátorka Zlatica Puškárová (37) vyšla s pravdou von! V exkluzívnej spovedi pre Nový Čas Nedeľa porozprávala, aká je pravda o jej medializovanom tehotenstve.

NAJNOVŠIE Z RUBRIKY
Muž podnikol nový protest na rímse Chrámu sv. Petra: Ochranke unikol už piatykrát!

Talian Marcello di Finizio už piatykrát unikol pozornosti vatikánskej ochranky a podarilo sa mu dostať na vysoko umiestnenú rímsu na fasáde Chrámu sv. Petra.

Zrážka dvoch chodkýň: V Prievidzi cestný pirát zbabelo ušiel!

V Prievidzi a Leviciach šoféri osobných aut zrazili chodkyne. Jeden z nich zbabelo ušiel a dôchodkyni neposkytol prvú pomoc. 

Čo chce Kiska pod stromček?

Odreagovať sa v dnešnej uponáhľanej dobe od pracovných povinností je čoraz náročnejšie. O chvíľu však zasadneme k Štedrovečernej...