POSLAŤ TIP
01.09.2014
Drahoslava
Odporučiť na Facebooku

Nový Čas je stále najčítanejší denník

Nový Čas je stále najčítanejší denník Autor: Archív
08.08.2008, 20:56 | BRATISLAVA - Čítanosť slovenských denníkov oproti obdobiu 17. novembra 2007 až 30. marca 2008 vzrástla o dve percenta.

Dokopy ich číta 45 percent populácie. Vyplýva to z prieskumu Market & Media & Lifestyle - Target Group Index, ktorý uskutočnila spoločnosť Median Sk v období 7. januára až 22. júna.

Z výsledkov prieskumu vyplýva, že najpopulárnejší je Nový čas (26%). Druhý v poradí skončil denník Sme s deviatimi percentami. Denník Pravda je na tretej pozícii rovnako s deviatimi percentami. Nasleduje denník Plus jeden deň (7%), Korzár (4%) a Šport (4%).

Celková čítanosť týždenníkov všeobecne vzrástla o jedno percento. Prvú priečku obsadil týždenník Plus 7 dní (15%), druhú Život (12%) a prvú trojicu uzatvára Nový Čas pre ženy (10%). Časopis Markíza sa umiestnil na štvrtom mieste (9%), na piatom Báječná žena (7%) a na šiestom Eurotelevízia (6%). Prehľad uzatvára týždenník Katolícke noviny s piatimi percentami.

Popularita dvojtýždenníkov sa nezmenila. Najčítanejším titulom je TV max so štyrmi percentami. Dvojtýždenník Tele plus dosiahol rovnako štyri percentá a za ním sa zaradil dvojtýždenník Teleprogram s tromi percentami. Jedno percento dosiahli dvojtýždenníky Relax, Žena a život, TV Svet a Autoburza.

Poradie mesačníkov, ktoré sa na Slovensku predávajú, otvára časopis Eva s desiatimi percentami. Ďalšiu priečku obsadil mesačník Zdravie s rovnakým počtom percent. Emmu číta deväť percent obyvateľov SR. Záhradkár dosiahol osem percent. Prvú päticu uzatvára mesačník Rebecca so šiestimi percentami.
Prieskum sa bol urobený na populácii vo veku 14-79 rokov, TASR informovala Linda Kleinertová z Median Sk.

Televíziu pozerá 90 percent Slovákov

Televíziu pozeralo za prvý a druhý štvrťrok tohto roka 90 percent Slovákov, čo predstavuje viac ako štyri milióny divákov. Vyplýva to z prieskumu Market & Media & Lifestyle - Target Group Index, ktorý uskutočnila spoločnosť Median Sk v období 7. januára až 22. júna.

Najvyššiu popularitu dosiahla Televízia Markíza - 66 percent. Sledovanosť na úrovni 33 percent zaznamenala TV JOJ, za ňou sa umiestnila Jednotka s 29 percentami. Nasleduje Dvojka (6%), Prima TV (5%), Nova a TA3 (4%). Prvú desiatku najsledovanejších televíznych staníc uzatvárajú RTL Klub s troma percentami, ČT1 a TV2 s dvojpercentnou sledovanosťou.

Celková počúvanosť rádií v parametri „počúval včera„ predstavuje 74 percent. Poradie otvára Rádio Expres s 23 percentami, ďalej nasleduje Rádio Slovensko (18%), Fun rádio (14%). S ôsmimi percentami sa na štvrtej priečke umiestnili Jemné melódie a piatu obsadilo Rádio Regina (7%). Na šiestom mieste je rádio Okey s rovnakým počtom percent a siedma priečka patrí Rádiu Viva (4%).

dnes 15:00 Promi EXKLUZÍVNE V siedmom nebi: Takto rástlo štúdio pre Vila Rozborila

A je to tu! Po dlhom čakaní odštartuje už budúcu nedeľu 7. septembrana TV JOJ nová relácia Vila Rozborila V siedmom nebi.

EXKLUZÍVNE V siedmom nebi: Takto rástlo štúdio pre Vila Rozborila
Brutalita v Trenčíne: Súboj juniorov nedohrali, zápas poznačili viaceré bitky!

Súboj juniorov Trenčína a Vsetína nedohrali, zápas poznačili viaceré bitky.

Nechcete sa rýchlo opiť? Použite malý trik

Množstvo alkoholu v pohári môže mať zásadný vplyv na to, ako rýchlo sa opijeme.

NAJNOVŠIE Z RUBRIKY
Šoféra havarijnej služby chytili ožratého za volantom - nafúkal viac ako 1,8 promile alkoholu!

Policajtov privolali na ulicu, po ktorej čudne išiel vodič Vladimír H. (37) za volantom auta havarijnej služby. Nečudo, nafúkal viac ako 1,8 promile alkoholu.

Ukrajinské jednotky sa stiahli z letiska pri Luhansku

Ukrajinské jednotky sa na základe rozkazu stiahli z letiska pri Luhansku, informoval dnes hovorca Rady národnej bezpečnosti a obrany (SNBO) Ukrajiny Andrij Lysenko.

Takto sa otepľuje Rusko! Prečo?

Globálne otepľovanie je nerovnomerné. Rusko sa dramaticky zahrieva, zatiaľ čo iné oblasti sveta naopak vychladli.