Font písma, ktorý Facebook celú dobu používal sa nazýva Helvetica. Očiam pozorných užívateľom preto neunikla zmena, ktorá sa týka štýlu písma. Facebook testuje tenší typ písma pre užívateľov na stolových počítačoch. Jeho názov je Geneva, informuje portál Mashable.
Pri písmenkách ako je malé „a“ alebo veľké „G“ je jasne vidieť rozdiel. Nový font vyzerá byť aj tmavší v porovnaní so starým a má ostrejšie okraje. Či bude zmena písma trvalá, nie je zatiaľ isté. Keďže si to všimli len tí najpozornejší, s negatívnymi ohlasmi sa zatiaľ nestretli.
Gigant Facebook sa možno nechal inšpirovať spoločnosťou Google, ktorá testuje vo vyhľadávači čiernu farbu namiesto modrej, na ktorú boli užívatelia zvyknutí. Ľudia ale z tejto zmeny neboli vôbec nadšení a na sociálnych sieťach pribúdali negatívne komentáre.