Pre zlepšovanie vášho zážitku na našich stránkach používame cookies. OK
utorok 6. 12.
Mikuláš
-1°C  Oblačno  |  Bratislava
Vaše tipy Máte tip na článok, zaujímavé fotografie alebo video? Pošlite nám ich! Poslať tip
31.01.2016, 19:00 | Správy | Servis | Zdravie
Video

28-dňová výzva na chudnutie: Riaďte sa týmito jednoduchými trikmi a štíhla postava je na dosah!

Zbavte sa kíl navyše s Novým Časom! Aj vy ste cez Vianoce pribrali niekoľko kíl a na Nový rok ste si prisahali, že sa ich zbavíte no stále ste nezačali?

Váš obľúbený denník vám prináša 28-dňovú výzvu na chudnutie. Spolu s odborníčkou na výživu Katarínou Skybovou z Inštitútu redukcie a prevencie nadváhy kompliment a trénerom Ľubošom Gsch z portálu pohyb.sk sme pripravili komplexný plán, ako sa kíl zbaviť. V čom spočíva a na čo si dať pozor? Nižšie nájdete jedálniček na druhý týždeň. Pokračovanie nájdete opäť o týždeň na Čas.sk.

 

Jesť budete 5-krát denne v trojhodinových intervaloch. V nasledujúcom rozpise nájdete presnú hmotnosť či počet potravín, ktoré počas štyroch týždňov budete potrebovať. Najlepšie urobíte, ak si ich nakúpite týždeň vopred. Skvelou pomôckou, ktorá vám kupovanie uľahčí, pre vás bude nákupný zoznam na ôsmej strane špeciálu.

Strava však nie je všetko, preto je dôležité, aby ste počas chudnutia aj pravidelne cvičili. Tréningový plán s presným rozpisom pre vás pripravil profesionálny tréner. Nezabudnite! Ak máte nejaké zdravotné problémy, skôr ako sa pustíte do chudnutia, poraďte sa so svojím lekárom.

Nezabudnite!

Muži môžu viac

  • silnejšie pohlavie môže zvýšiť príjem mliečnych výrobkov, chleba, mäsa a mäsových výrobkov
  • denný príjem týchto potravín by však nemal presiahnuť 50 až 100 gramov
Pokračovanie článku pod reklamou videoreklama

Pitný režim

  • denne by ste mali vypiť aspoň 1,5 až 2,5 litra tekutín
  • odporúča sa stolová voda, neperlivé alebo jemne perlivé minerálne vody
  • vhodný je aj bylinkový, čierny alebo zelený čaj, ktorý, samozrejme, nesladíme

Výmena

Tréningový plán: 7 najlepších cvikov na stehná zadok a brucho

Pri zhadzovaní nadbytočných kíl by ste nemali zabúdať ani na cvičenie. Spolu so správne nastaveným jedálničkom vám chudnutie pôjde oveľa ľahšie. Profesionálny tréner Ľuboš Gsch z portálu pohyb.sk pre vás zostavil jednoduchý tréningový plán, ktorý je zložený zo štyroch až siedmich cvikov. Každý týždeň pridáte jeden cvik navyše. Cvičte každý deň v týždni, cvičenie trvá 50 minút, je určené mužom aj ženám bez rozdielu veku.

Druhý týždeň Otvoriť galériu

(pre zväčšenie kliknite na obrázok)

Prvý týždeň

drep 5x 20
tlak nad hlavu 4x 12 – 15
kľuk 4x 10 – 15 
zdvíhanie nôh 4x 10 – 15

Pauzy: Robte si pauzu v dĺžke 30 - 90 sekúnd po každej sérii. To znamená, že urobíte 20 drepov, dáte si minútovú pauzu a znovu urobíte 20 drepov. Čím viac fit sa budete cítiť, tým budú kratšie aj pauzy.

Drep

Drep Otvoriť galériu
Drep
Zdroj: mh

Je to základný cvik. Treba dávať pozor na to, aby boli celé chodidlá opreté o zem, nenadvihovať päty. Je dobrý na svaly stehien, zadku a spodnej časti chrbta. Dole sa nadychujete, hore vydychujete.

Tlak nad hlavu

Tlak nad hlavu Otvoriť galériu

Je dobré použiť disbalančnú pomôcku. Nad hlavu dvíhajte záťaž. Posiluje sa chrbát aj ramená.

Zdvih nôh

Zdvih nôh Otvoriť galériu
Zdvih nôh
Zdroj: mh

Určený na spodnú časť brucha. Pozor na prehýbanie chrbta v spodnej časti. Keď sa stláča brucho, pri pohybe hore, treba vydýchnuť.

Kľuk

Kľuk Otvoriť galériu
Kľuk
Zdroj: mh

Dolu nádych, hore výdych. Svalovo zaťažujeme najmä trup a ruky. Je výborný aj na prednú časť stehien a brucho.

+ 2. týždeň pridať výpad

Výpad Otvoriť galériu
Výpad
Zdroj: mh

Určený najmä na nohy, zadnú časť stehien a zadok. Je veľmi dobrý na chrbticu. Vak môžete nahradiť hocijakou alternatívou. Nie je prioritná záťaž, ale to, aby boli ruky hore. Pri výkroku dole nádych, hore výdych.
Pridať cvik: 3x 10 (každou nohou)

Čítajte ďalej
Autor: Čas.sk
X
Najnovšie z rubriky
Najnovšie z rubriky
Aktuality.sk Správy Ekonomika Komentáre Šport Cestovanie TV program Počasie Horoskopy Európa Zdravie
Koniec sveta
Stephen Hawking prezradil dôvody, prečo ľudstvo smeruje k zániku
Rýchle správy
pred 16 min
O prípadných zranených či zadržaných úrady bezprostredne neinformovali.
V centre Atén vypukli nepokoje
pred 36 min
Väčšina analytikov ešte pred referendom predpokladala, že v prípade Renziho demisie povedie Taliansko prechodná vláda odborníkov
Predčasné parlamentné voľby by sa v Taliansku mohli konať už vo februári
pred 52 min
Japonský výrobca automobilov chce ponúknuť silnú konkurenciu autonómnym vozidlám. Stavil na vozidlo schopné reagovať na emócie majiteľa.
Budúcnosť dopravy podľa Japoncov? Honda chystá nový koncept
V uliciach Atén sa situácia ešte viac
Študenti sa búria: V Aténach vypukli nepokoje!
Tréner Miloš Říha
Slovan natiahol nelichotivú sériu: Belasých delí od play-off obrovská priepasť!
Žena zraneniam podľahla.
Video
Horor na svadbe: Tehotná žena tancovala na pódiu, o chvíľu bola mŕtva!
Migranti sa do EÚ snažia dostať
Polícia zachránila ďalších migrantov: Zbabelý čin kapitána lode!
Ronaldo má s Messim posledné roky kamarátsky
Španielske médiá v tom majú jasno: Najlepší futbalista roka už o svojom ocenení vie!
Tuniskom zmieta vlna nepokojov a demonštrácií.
V Tunisku to vrie: V hlavnom meste sa búria právnici!
Robo naspieval duet aj s Barborou Švidraňovou.
Video
Opatovský potešil pred Vianocami Švidraňovú aj Čírovú: Prezradil, že má s nimi tajný sen!
Spievajú sa na svadbách či zábavách: Spoznáte 11 slovenských ľudoviek iba z úryvkov textov?
Olympiáda v Riu je zatiaľ pre austrálskych športovcov nočnou morou.
Bola olympiáda v Riu naozaj úspešná? Pozrite na oficiálnu správu!
(ilustračné foto).
Rada pre vysielanie a retransmisiu rozdávala pokuty: Komu naparila najviac?
Vylepšený profil Mikea.
Foto
Žena odhalila manželovo tajomstvo a pomstila sa: Hanba, na akú muž do konca života nezabudne!
Bratislavčania sa obnovenia trate dočkali po dva a pol roku.
Bratislavčania sa konečne dočkali: Vieme kedy sprístupnia novú zastávku električiek!