Pokiaľ ste nežili v jaskyni bez pripojenia k internetu, tak je odpoveď pravdepodobne viac ráz ako dokážete spočítať. Človek by si myslel, že vzhľadom na to, ako často ich máme pred svojimi očami, sme si už museli všimnúť skryté správy v týchto známych logách, ale pravdepodobne to tak nie je. Ako nám to mohlo uniknúť?
1. Adidas
Známe tri pruhy v logu značky športového oblečenia predstavujú výzvy ich športovcov, ktorým musia čeliť na ceste na vrchol.
2. LG
“L” a “G” vytvárajú šťastnú tvár, ktorá má predstavovať to, ako spoločnosť chce, aby sa jej zákazníci cítili.
3. Wikipedia
Nedokončený glóbus vyrobený z kúskov puzzle znamená, že súbor všetkých informácií sveta je nekonečný.
4. Fomrula 1
Biely priestor medzi čiernym “F” a červeným pruhom tvorí číslo 1.
5. Sony Vaio
Vaio logo je vytvorené zo vzoru analógovej a digitálnej vlny.
6. Coca-Cola
Ak sa pozriete bližšie, môžete nájsť dánsku vlajku v legendárnom logu nápojovej spoločnosti.
7. McDonald`s
Keď fastfoodová spoločnosť vytvárala nové logo v roku 1960, na konzultácie si zavolala psychológa Louis Cheskina. On navrhol známe zlaté oblúky, pretože sa podobajú na “pár blahodarných pŕs”.
8. Google
Aj keď je ťažké tomu uveriť, zelené “l” je aktuálne znak rebélie. Písmeno, ktoré jediné v logu nie je základnej farby, označuje, že táto firma nie je ako ostatné.
9. Amazon
Táto stránka má všetko, čo chcete, od A do Z, a dajú vám to aj s úsmevom.
10. FedEx
Vidíte tú šípku medzi “E” a “X”? Táto spoločnosť sa vždy posúva vpred.