Nečakala však, že otvorenie obchodu v Londýne jej prinesie aj spŕšku kritiky. Britský poslanec Keith Vaz sa do nej pustil, že propaguje nezdravé jedlo, čo by športovkyňa robiť nemala.
„Všetci športovci majú predsa propagovať zdravý životný štýl. Značka ako Sugarpova podporuje veľkú a nadmernú konzumáciu cukru,“ vyhlásil 57-ročný politik pre tennisearth.com. Pridal sa k nemu aj Tom Sanders, profesor na londýnskej King‘s College: "Je načase urobiť niečo s tými, ktorí podporujú konzumáciu nezdravého jedla a nezdravý životný štýl.“
Svoju značku uviedla Šarapovová s veľkou slávou v auguste 2012 pred začiatkom US Open, dokonca uvažovala, že si pre tento turnaj aj zmení priezvisko na Sugarpova. Do značky investovala pol milióna dolárov (viac ako 370-tisíc eur), dnes už je v ponuke dvanásť príchutí a pripravené sú ďalšie. Uvidíme, čo so značkou Sugarpova urobí kritika. Uškodí, či pomôže?