Markíza sa rozhodla dať Búrlivé víno oproti jojkárskemu seriálu po dvoch mesiacoch vysielania, čím v Záhorskej spustili ten pravý seriálový boj.
V prvom priamom televíznom súboji zvíťazilo Búrlivé víno. Na 1. apríla po večerných správach triumfovali vinári, zatiaľ čo susedia Paneláka zaostali o niekoľko desiatok tisíc divákov. Tu sú najzaujímavejšie čísla:
444-tisíc *
divákov videlo v pondelok Búrlivé víno na Markíze.
376-tisíc *
ľudí si sadlo k obľúbenému Paneláku.
11 sérií
už vyprodukoval otec denného seriálu Panelák Andy Kraus a zatiaľ neplánuje skončiť.
1. séria
Búrlivého vína sa práve vysiela, no už sa nakrúca ďalšia.
*Počet divákov v cieľovej skupine 12 - 54 rokov