Električky by tunelom pod Bratislavským hradom mohli prejsť už 1. mája. Tunel začali opravovať vlani koncom októbra, vtedy sa tam začali sanačné práce na trinástich tunelových pásoch. Prieskum georadarom totiž odhalil praskliny v ostení.
Práce pokračovali 8. marca tohto roku, keď robotníci ukončili ílovocementovú injektáž vo všetkých tunelových pásoch, vybrali v tuneli zvodnice, spravili overovacie vrty a začala sa chemická injektáž. Ako informovala hovorkyňa Dopravného podniku Bratislava Agáta Staneková, injektážne a búracie práce plánuje zhotoviteľ dokončiť do 19. apríla. Bratislavský dopravca následne skontroluje tunel. Nasledovať bude namontovanie mazacích zariadení, prebrúsenie a premazanie koľají a výmena osvetlenia v tuneli. Na záver musí tunel ešte prejsť technikou a bezpečnostnou skúškou.
Tunel pod Hradom opravovali už v roku 2010, vlani vo februári ho však museli opäť zavrieť. V ostení totiž zistili trhliny, ktoré mohli ohrozovať bezpečnosť v tuneli. Tunel teda začali opravovať a otvoriť ho chceli vlani v júli. Úrad pre verejné obstarávanie však v tom čase preveroval postup dopravného podniku, ktorý začal rokovacie konanie bez zverejnenia. Rozhodnutie úrad vydal vlani v októbri, žiadne pochybenia nezistili. Tunel pod Hradom preto opäť začali opravovať vlani koncom októbra. Tunel opravuje spoločnosť Slovenské tunely a pracuje sa v ňom v dvojzmennej prevádzke.