Bolo len otázkou času, kedy 80-ročnej pani Cecilii napadne získať aspoň niečo zo svojej celosvetovej slávy. Veď jej dielo sa stalo jedným z najpopulárnejších obrazov súčasnosti, nová podoba fresky Ecce Homo obletela celý svet, objavuje sa v reklamách, na tričkách a suveníroch. Aj samotný kostol si trochu prilepšil – začal brať symbolické vstupné od turistov, ktorí sa nechcú modliť, ale len vidieť svetoznámu fresku. Za štyri dni kostol zarobil dvetisíc eur, píše El Correo.
Keď sa to dozvedela pani Cecilia a jej rodina, boli veľmi pobúrení. Najali právnikov, ktorí im majú pomôcť získať aspoň časť týchto peňazí. Správanie umelkyne je však viac než skromné. Pani Cecilia totiž mohla už dávno zaregistrovať autorské práva na svoje dielo a s dobrým marketingom by už dnes bola milionárka.
Cecilia Giménez sa preslávila tým, že sa rozhodla na vlastnú päsť zreštaurovať viac ako storočnú fresku Ecce Homo v kostole v španielskom mestečku Borja pri Zaragose. Trochu však precenila svoje sily a namiesto pôvodného Ježiša vytvorila toto "dielo" :)