Proti seriálu Horúca krv nasadili projekt Andyho Krausa Pod povrchom, no s tým ako sa vyvíja sledovanosť, zrejme nepočítali. V Záhorskej si mädlia ruky, pretože ich seriál zatiaľ konkurenciu valcuje. „Veľmi nás teší, že nový seriál Horúca krv televízie Markíza zaujal slovenských divákov a odštartoval s vynikajúcimi výsledkami. Obidve odvysielané epizódy sa stali najsledovanejším programom dňa,“ povedala PR manažérka Markízy Miroslava Labašová.
Kým oni sršia spokojnosťou, v Jojke to také ružové nemajú. "Hlavnú televíznu sezónu štartujeme až v pondelok so seriálom Panelák. Doteraz sme konkurenciu s našou ponukou porazili už veľakrát, nikdy sme však divácku úspešnosť neposudzovali na základe dvoch vysielaní, najmä ak ide o dlhodobý seriál. Robiť akékoľvek uzávery je preto predčasné," okomentovala PR manažérka Jojky Perla Žinčíková.
Horúca krv televízie Markíza zatiaľ podľa čísel valcuje jojkársky seriál Pod povrchom.