Súťaž na vysádzanie stromčekov a ich údržbu vyhrala reklamná agentúra. A to napriek tomu, že v čase vyhlásenia súťaže nemala v predmete činnosti nič, čo by bolo spojené s lesmi. Mymedia sa totiž zaoberá realizáciou mediálnych kampaní, marketingom či tvorbou webových stránok. Poskytovanie služieb v poľnohospodárstve, záhradníctve, lesníctve, poľovníctve a drevárstve si firma dala do obchodného registra zapísať koncom apríla, keď už bola súťaž v štátnych Lesoch vyhlásená.
Nový Čas má k dispozícii zmluvy na zalesnenie viacerých oblastí Prievidze, Duchonky a Nitrianskeho Rudna v hodnote takmer 250-tisíc eur. Konateľ spoločnosti Mymedia Marek Vysopal včera nebol v kancelárií a nepodarilo sa nám s ním spojiť. Pre médiá však odmietol podozrenia a tvrdí, že všetko prebehlo podľa zákona.