Tušil koniec? Moderátora a zabávača Andreja Bičana (37) už dlho na obrazovkách Jednotky neuvidíme.
Rodinná súťaž 5 proti 5, ktorú moderuje, sa totiž koncom júna končí a v jesennej programovej štruktúre sa s týmto formátom už nepočíta. Bičan však neskláňa hlavu, vymyslel si totiž vlastný kšeft v podobe improvizovanej šou sitkomovej Kaviarničky. Dokonca má už nakrútený aj pilotný diel. Zatiaľ sa však všetko odohráva len na doskách divadla. Podarí sa teda moderátorovi uspieť s nápadom aj v televízii?
Hlavný predstaviteľ 5 proti 5 sa bude musieť s postom moderátora v tejto televíznej súťaži rozlúčiť. Slovenská televízia totiž nevyužila možnosť predĺženia licencie tohto formátu a už s ním dokonca ani vo svojej programovej štruktúre nepočíta. „Dôvodom je, že sme sa nedohodli na náraste ceny za licenciu tohto denného formátu. Rešpektujeme úspech 5 proti 5, ale navrhované zvýšenie ceny o takmer 40 % jednoducho nemôžeme akceptovať,“ povedal pre portál mediálne.sk programový riaditeľ televíznej sekcie RTVS Andrej Miklánek.
A tak sa o formát rodinnej súťaže môžu uchádzať ostatné televízie, ktoré sú na trhu. Bičan však nesmúti a v televízii chce preraziť svojím vlastným kšeftom. Vymyslel improvizovanú šou, v ktorej nebudú mať účinkujúci známi herci poruke žiadny scenár. Dostanú len pokyny do slúchadla, a tak práve v Kaviarničke uvidíme, nakoľko sú herci pohotoví a vtipní. Hlavnou postavou bude „mafstorák“ Peter Batthyány a po jeho boku si zahrajú napríklad Helena Krajčiová či Peter Sklár a mnohí ďalší.
Herci sa budú na pľaci striedať a pritom nikto z nich ani len netuší, čo bude hrať. „Vzťahy a charaktery postáv sú dané a v rámci nich dostávajú herci do slúchadla povely a vytvárajú tak dramatické a humorné situácie,“ prezradil Novému Času Bičan. Práve on bude tým, kto bude zadania do slúchadiel dávať. Pilotný diel situačnej komiky je už dokonca aj nakrútený a ostáva tak dúfať, že sa ho ujme nejaká televízia. „Chceme to ponúknuť do januárovej štruktúry do niektorej televízie s vysielaním raz za týždeň,“ povedal Bičan, ktorý chce dať ponuku každej televízii, ktorá je na trhu.